H?rselsvern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Heisann.. Lurte bare på om man har mulighet til å betale i manuell disk når man har autopass, eller blir man trukket dobbelt da? altså 1 gang for det du betaler kontant og 1 gang for passeringen på autopassen? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 ...? DU passerer da ikke AutoPASS'n om du kjører på manuell, eller om du er livredd for det så fjern brikka midlertidig. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Du kan vel uproblematisk legge brikken i hanskerommet eller et annet sted langt ned i bilen slik at autopassanlegget ikke får kontakt med den. Kjører du da igjennom og betaler kontant skulle vel det være uproblematisk da det ikke vil være noen oppføring av passeringen annet enn kontantbetalingen. Hvordan det vil fungere dersom bomstasjonen er helautomatisk er jeg usikker på, da det uansett blir tatt et bilde av bilen ved passering. Spørsmålet da er vel egentlig når og rekkefølgen av sjekken av skilt mot autopass blir utført, og om man rekker å slenge inn en betaling før det. Endret 14. september 2010 av gxi Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har betalt i disken ved Oslofjordtunnelen med brikken i vinduet, uten at det har resultert i dobbel fakturering. På de helautomatiske bomstasjonene blir dette vanskelig, så om du vil slippe regning der må du vel skru av nummerskiltene først. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 oki, takker for svar... kom egnetlig bare til å tenke på det når jeg kjørte igjennom en manuell og la på penger uten å tenke meg om er litt problematisk for meg å legge den i hanskerommet da den nye jeg fikk tilsendt ikke hadde ett slikt brakettfeste, men bare dobbeltsidet teip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nå er det vel ikke akkurat en spesielt stor problemstilling dette her? Har du autopass så er det jo bare å kjøre gjennom, billigere og enklere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå