Aleks Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei. Så Lars Monsen anbefalte denne fiskestangen til nybegynnere. Lurer på kvaliteten på denne. Den er jo veldig billig. Fordeler og ulemper med den? Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei. Så Lars Monsen anbefalte denne fiskestangen til nybegynnere. Lurer på kvaliteten på denne. Den er jo veldig billig. Fordeler og ulemper med den? Hva skal du fiske, og hvor ofte? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Hei. Så Lars Monsen anbefalte denne fiskestangen til nybegynnere. Lurer på kvaliteten på denne. Den er jo veldig billig. Fordeler og ulemper med den? Hva skal du fiske, og hvor ofte? Ehm. Skal sies at jeg er veldig nybegynner, men vet at jeg liker å fiske siden jeg har vært på noen turer før. Gjeddevann er det ikke rundt her så regner ikke med å få det. Det er vel omtrent det jeg vet. Kommer nok til å bli i perioder sikkert da jeg drar ut hver dag i noen dager også pause. Blir også noen turer hvor jeg sover ute og planlegger å spise fisken jeg fanger. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) "Lars Monsen Fiskesett - Nybegynnere" Vel, ville nok tatt det med en klype salt. Lignet litt på Otto Oter fiskestang for småbarn den der, men sikkert noen hakk bedre. Tilpasset slukvekt 5-30 g var et veldig stort spenn som lett gjør den uegnet for begge yttervektene. Tviler på om Lars Monsen har tatt i stanga jeg eller om det bare er et useriøst reklamestunt. Men - i værste fall taper du vel bare 359 kr. Et kompromiss for både lett og litt tyngre fiske er å kjøpe en sjøørretstang, syns jeg, gjerne 9 fot. Er du fersking kan det være lurt å oppsøke en butikk med fagfolk. Mye salg rundt omkring nå hvor du kan gjøre gode kjøp for 6-700 kr (1/2 pris) Endret 16. september 2010 av geirm Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 6-7000 er nok uaktuelt for min del. Har nå i starten ikke tenkt til å bevege meg over 1000 lappen tror jeg. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 6-7000 er nok uaktuelt for min del. For min del også, men 6-700 er vel en grei pris ;p Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 6-7000 er nok uaktuelt for min del. For min del også, men 6-700 er vel en grei pris ;p Er det en grei pris for en stang til en nybegynner som skal fiske nå og da? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Er det en grei pris for en stang til en nybegynner som skal fiske nå og da? Ja, skal du ha litt glede av fiskinga - uten ergrelser med utstyret - anbefaler jeg et sett til nærmere 1000-lappen fullpris. Edit: Men fisk kan du alltids kunne få med en hesjestaur også Edit II: Men hadde vært moro å prøvd det Monsen-settet og sett hva han står inne for. Ev. reklamasjon ville jeg sendt til han Endret 16. september 2010 av geirm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå