redsox Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg lurer på litt av det samme, men fikk svar av redsox i en annen tråd. Men jeg lurer litt på en ting til. Hvis du for eksempel skal studere arkitektur ved NTNU trenger du R1 + R2. Men er det mulig å ta S1 + S2 for så å ta eksamen i R2 som privatist? Gjelder dette som R1 + R2? Nei. Hvorfor ikke, operg? R2 karakteren blir lagt til som vedlegg for å dokumentere kompetansen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Uansett om det går eller ikke, så vil du uansett stille sterkere for å gjøre det greit/bra i R2 om du allerede har bakgrunn i R1. Lenke til kommentar
operg Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvorfor ikke, operg? R2 karakteren blir lagt til som vedlegg for å dokumentere kompetansen Er du sikker på at dette er mulig? Jeg ville i hvert fall bekreftet det med NTNU først. Lenke til kommentar
redsox Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Det har vel mer med samordna å gjøre enn NTNU? Jeg ringte inn til samordna, og snakkte med saksbehandler som sa at det var mulig. Men så spurte jeg om navnet hans, slik at jeg kunne kontakte ham igjen dersom min bror bestemte seg for å ta denne kombinasjonen(s1+s2, og R2) og fikk problemer. Da ble han litt usikker, og jeg fikk snakke med sjefen hans som bekreftet at det var mulig. Endret 26. september 2010 av redsox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå