Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hvordan er dere etter dere er komt?

Ozelot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at frøet er plantet så er det ikke vits i å gjøre noe annet enn å vente i 9 mnd. Så hvorfor skal man fortsette å ha sex?

Det minste det har tatt meg å få tilbake lyst, var etter 20 min. Da varte jeg mye lenger, så det er nok ikke så dumt å prøve å bygge seg opp krefter.

Lenke til kommentar

En av mine tidligere kjærester spurte meg om dette en gang, og svaret var et "nei, ikke på langt nær engang".

At man blir trøtt kan ha noe med når personer velger å gjøre de gøye tingene. En annen tidligere kjæreste, som jeg kun hadde samleie med to ganger, holdt meg våken til klokken fire om natten før hun gav noen klare tegn til hva hun egentlig ville. Begge gangene. Det er alltid gøy med litt "nattmat", men på en trøtt arbeidsdag må jeg kunne si at dette tok ut alt det interessante og spennende ved det, og jeg fokuserte mer på hvordan i alle dager jeg skulle komme meg opp om morgenen neste dag.

Når det gjelder at mange føler seg med en gang litt "eklere", så er det ikke værre enn å ta hele greien i dusjen, eller i badekaret! Akkurat i badekaret kan det bli noe tørt (ironisk nok, ja), så ta med noe glidemiddel.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

En av mine tidligere kjærester spurte meg om dette en gang, og svaret var et "nei, ikke på langt nær engang".

At man blir trøtt kan ha noe med når personer velger å gjøre de gøye tingene. En annen tidligere kjæreste, som jeg kun hadde samleie med to ganger, holdt meg våken til klokken fire om natten før hun gav noen klare tegn til hva hun egentlig ville. Begge gangene. Det er alltid gøy med litt "nattmat", men på en trøtt arbeidsdag må jeg kunne si at dette tok ut alt det interessante og spennende ved det, og jeg fokuserte mer på hvordan i alle dager jeg skulle komme meg opp om morgenen neste dag.

Når det gjelder at mange føler seg med en gang litt "eklere", så er det ikke værre enn å ta hele greien i dusjen, eller i badekaret! Akkurat i badekaret kan det bli noe tørt (ironisk nok, ja), så ta med noe glidemiddel.

Jeg er gutt, men jeg er ganske så sexavhengig og blir bare kåtere å kåtere jo flere orgasmer jeg får! For meg er det ikke et spm om å slutte etter orgasme, da er det bare å fortsette til det går for meg igjen og igjen:)

Lenke til kommentar

Litt tragisk igrunn. Tanker og følelser strømmer rundt og i pikkhodet når man er på det kåteste. Pikken sprenges nærmest av blodårer, stiv som en kjepp, i det man drar vispestaven forover- og akterover. Rart, men faen. Når suppa er klar, er liksom moroa over. Da er det til å dekke over vispestaven igjen, legge til rette for jentas kjæle, og lysten minker betraktelig.

Der har du meg! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...