Mr. Hermonella Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei:) Noen som vet om noen gode nyere spill med gripende historie? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Mafia 2 har vel en relativt gripende historie... Noe sånt du tenkte på? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Mafia 2 har vel en relativt gripende historie... Noe sånt du tenkte på? Jeg har allerede spillt det, men fikk ikke noe serlig med følelse for folkene i spillet, noe jeg gjorde i GTA IV for.eks Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dragon age! Du har bare lyst til å spille meeeer. Hmm Oblivion såklart(ikke nytt). Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvis du godtar et par år gamle spill. Så ville jeg da kjørt på med The Witcher EE. Rett og slett et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Dragon age! Du har bare lyst til å spille meeeer. Hmm Oblivion såklart(ikke nytt). Har spillt litt dragon age, men kom til et punkt hvor jeg rett og slett ikke gadd og spille mer. Hvis du godtar et par år gamle spill. Så ville jeg da kjørt på med The Witcher EE. Rett og slett et fantastisk spill. hmm, jeg er ikke så veldig glad i RPG spill, noen andre forslag? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Mass Effect 2 er jo på pc. Mye mindre rpg-orientert en nummer en og spør du meg så er det et rpg preget 3.persons skytespill. Ellers kommer jeg dessverre ikke på noe særlig i farta. Selvfølgelig, du har jo Cod: MW serien og Battlefield Bad company. Men har ikke noe erfaring med de spillene. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Mass Effect 2 er jo på pc. Mye mindre rpg-orientert en nummer en og spør du meg så er det et rpg preget 3.persons skytespill. Ellers kommer jeg dessverre ikke på noe særlig i farta. Selvfølgelig, du har jo Cod: MW serien og Battlefield Bad company. Men har ikke noe erfaring med de spillene. Har spillt alle de spillene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dragon age, dragon age, dragon age, beste gripende spill jeg noen sinne har spilt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hadde forventet mer av historien i Dragon age: Orgins. Spillet var for all del bra. Men jeg vet at bioward kan gjøre det bedre. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du fikk mer følelse for karakterene i GTA IV enn i Mafia 2? :O Jaja, vi er vel alle forskjellige. Men vil anbefale Borthers in Arms: Hell's Highway Det har en utrolig god historie Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Du fikk mer følelse for karakterene i GTA IV enn i Mafia 2? :O Jaja, vi er vel alle forskjellige. Men vil anbefale Borthers in Arms: Hell's Highway Det har en utrolig god historie Jeg fikk ikke mye medfølelse for karakterene fordi karakterene kom og forsvant så fort. Men jeg skal skjekke Borthers in Arms: Hell's Highway Endret 16. september 2010 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du har et poeng der. Men jeg føler GTA IV har noen av de mest upersonlige karakterene som finnes Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Just cause 2 haahaahaa... har du spilt mafia( 1 ) ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Bioshock! Helt fantastisk historie Endret 15. september 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Just cause 2 haahaahaa... har du spilt mafia( 1 ) ? Jeg har spillt det, men det ble nesten for vanskelig Bioshock! Helt fantastisk historie Har prøvd bioshock, ikke helt min type spill:S Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alan Wake!!!!!!! Husk å se miniserie-prequelen (med virkelige skuespillere) på Xbox Live før du begynner å spille. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alan Wake!!!!!!! Husk å se miniserie-prequelen (med virkelige skuespillere) på Xbox Live før du begynner å spille. Alan Wake er vel ikke til pc? Denne tråden ligger under spill > pc spill Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alan Wake!!!!!!! Husk å se miniserie-prequelen (med virkelige skuespillere) på Xbox Live før du begynner å spille. Alan Wake er vel ikke til pc? Denne tråden ligger under spill > pc spill Hoppsann, trodde det gjaldt en generell forspørsel siden det ble spurt etter "spill". Noen ganger finner man ikke all infoen man trenger inne i tråden gitt. Bare glem forslaget mitt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kan jo også være verd å sjekke ut STALKER eller metro 2034 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå