Needjake2 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei har fått nytt nett her, har Eb/Altibox Nett og står helt fast. Jeg ser ikke upnp på mine router settings, hvordan får jeg aktivert det? Håper noen kan hjelpe meg her for min connection på ps3 er lite god når jeg spiller mw2.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du må logge inn på din side på internett. Finn brannmur og velg avansert. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Du må logge inn på din side på internett. Finn brannmur og velg avansert. Ja har kommet så langt men vet ikke helt hvordan jeg skal få dem åpnet/aktivert det. Det er ikke akkuratt så mye å velge mellom der heller daså, men er ikke min sterke side dette her. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kobler du rett i eb sitt modem eller har du en egen router bak? Om du kobler rett i modemet og har samme modem som meg støtter det ikke upnp det jeg kan se heller men jeg bruker en egen router. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Kobler du rett i eb sitt modem eller har du en egen router bak? Om du kobler rett i modemet og har samme modem som meg støtter det ikke upnp det jeg kan se heller men jeg bruker en egen router. Ja jeg tror jeg kobler rett i modemet vis det er den hvite boksen på veggen. Hva er mulighetene da? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Da kobler du rett i modemet ja:) Et alternativ er jo å åpne portene manuelt: Playstation Network Required Ports TCP 80 TCP 443 TCP 5223 UDP 3478 UDP 3479 UDP 3658 PS3 Modern Warfare 2 requires you to forward the 5223,3478,3479,3658 ports (TCP & UDP) Så skal du være i mål. Alternativt kan du jo kjøpe en ny router som støter upnp og sette denne i DMZ med fast ip, men det krever at du jobber litt for å få det til å fungere optimalt:) Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Da kobler du rett i modemet ja:) Et alternativ er jo å åpne portene manuelt: Playstation Network Required Ports TCP 80 TCP 443 TCP 5223 UDP 3478 UDP 3479 UDP 3658 PS3 Modern Warfare 2 requires you to forward the 5223,3478,3479,3658 ports (TCP & UDP) Så skal du være i mål. Alternativt kan du jo kjøpe en ny router som støter upnp og sette denne i DMZ med fast ip, men det krever at du jobber litt for å få det til å fungere optimalt:) Ok takk skal prøve dette, håper jeg får fikset detta Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 pass på å bruke statisk ipadresse på ps3 slik at ikke denne plutselig finner ut at den vil ha en ny adresse. dersom du bare skal ha åpne porter til ps3 kan du også sette denne i dmz. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 pass på å bruke statisk ipadresse på ps3 slik at ikke denne plutselig finner ut at den vil ha en ny adresse. dersom du bare skal ha åpne porter til ps3 kan du også sette denne i dmz. Ja da mener du å skrive inn subnet mask, default gateway osv? eks: http://foggaming.com/modules.php?name=PS3&file=ps3_ip Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Jo hehe da var jeg i mål! tok litt tid men fikk det til, takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå