Rumlaheim Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei, Jeg lurte på om noen kunne svare meg på et ganske enkelt spørsmål. Jeg har en X-Box 360 arcade versjon og har ikke kjøpt noen harddisk til den enda, og vurderer nå å kjøpe Bad Company 2 til den. Men en venn av meg sa at det finnes noen spill til X-Box som ikke funker på Arcade versjonen. Selv har jeg aldri hørt om det, men tenkte å forhøre meg for sikkerhets skyld om Bad Company 2 fungerer på Arcade versjonen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) uten å måtte lete på google for deg, så kan jeg raskt si at det står på baksiden av spillesken. uansett vil jeg da som medmenneske anbefale deg en hdd slik at du bevarer hørselen noen år til Endret 14. september 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har vurdert det en stund. Har fått et tilbud om en billig hdd, så vurderer å kjøpe den. Men vil da arcade versjonen min bli helt lik en standard x-box? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 det er ingen forskjeller på xbox360 versjoner, bortsett fra farge og hdd. (da ser jeg bort ifra den nye slim som har flere usb og div. ytelse er lik) når det gjelder pris bør du ikke betale mere enn 5-600 kr for en 120gb. og max 150kr for en gammel 20gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå