Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dilemma ang. jente

Thad Castle

Dilemma  

49 stemmer

1. 1. Er det positivt eller negativt å ha ereksjon mens en dusjer med en jente man kun vil være venn med?

• Positivt
      35
    • Negativt
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje homseryktene har noe å gjøre med at du faktisk dusjer naken sammen med ei stygg mindre pen jente uten å ville noen vei med det. Det er ihvertfall der jeg sliter med å tolke tankegangen din.

Dusj med pen jente = OK å få ereksjon, for hvis ho allerede er i dusjen med deg, tyder det på at ho vil noe mer.

Dusj med stygg mindre pen jente = Uansett ikke OK. Hverken ereksjon eller selve dusjen.

Edit: Obvious... Bla bla bla... Det finnes ikke stygge mennesker... Jantelov i anal.

Endret av Haageen
Lenke til kommentar

Kanskje homseryktene har noe å gjøre med at du faktisk dusjer naken sammen med ei stygg mindre pen jente uten å ville noen vei med det. Det er ihvertfall der jeg sliter med å tolke tankegangen din.

Dusj med pen jente = OK å få ereksjon, for hvis ho allerede er i dusjen med deg, tyder det på at ho vil noe mer.

Dusj med stygg mindre pen jente = Uansett ikke OK. Hverken ereksjon eller selve dusjen.

Edit: Obvious... Bla bla bla... Det finnes ikke stygge mennesker... Jantelov i anal.

Har vel ikke sagt at jeg har dusjet med henne enda! Uansett så er det ikke sånn at jeg går rundt og forteller alle om dette dilemmaet

Endret av MaN U
Lenke til kommentar

"Det viser at utstyret er i orden".

Wat? Du er sikkert omtrent 13 år, hvorfor skulle det ikke være i orden? Og at du bryr deg om homserykter går helt over mitt hode, hvorfor bry deg? Jenter liker deg sikkert bedre uansett om de faktisk tror på ryktene, fint for deg om du ikke er det.

Og skal du plutselig dusje i samme dusj som denne jenter?

Jeg ser ikke dilemmaet her, virkelig. Bare dusj.

Lenke til kommentar

det faktumet at du får ereksjon er ikke ensbetydende med at du er interresert i personen, men heller det at du tenner på henne.

hun får ta det som et kompliment.

edit: men er litt merkelig at du er 26 år og har så dårlig kontroll på ereksjonen din.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...