Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dilemma ang. jente

Thad Castle

Dilemma  

49 stemmer

1. 1. Er det positivt eller negativt å ha ereksjon mens en dusjer med en jente man kun vil være venn med?

• Positivt
      35
    • Negativt
      14

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er om det er positivt eller negativt å ha ereksjon mens man dusjer med en jente man bare har lyst til å være venn med. Mener da i å dusje som i å vaske seg. Jeg og en kompis har grublet over denne problemstillingen lenge, men vi har ikke kommet frem til en konklusjon. På en side er det bra, for da beviser det at en ikke er homo, men på den andre siden så er man ikke interessert i denne personen heller.

Vi lurer veldig på om det er flere enn oss som ser på dette som ett dilemma, og vi vil derfor foretrekke seriøse svar og stemmer. Takk på forhånd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at det er positivt. Ettersom de aller fleste får ereksjon av å være i nærheten av en dame/ jente. Med unntak av hvis dama/jenta er veldig stygg. I tillegg kan det hende at dama vil fornærmes av at du ikke har ereksjon. Jeg stemmer derfor at det er positivt.

Lenke til kommentar

Da vil jeg tro du har ganske god sjangs på henne, siden jeg ikke tror jenter dusjer med hvem som helst.

Enig. Men dersom dere bare er venner og begge er klar over dette, og dere så skal ta en dusj sammen og du får en ereksjon så må det da være positivt, betyr jo at du en attraktiv!

Lenke til kommentar

Hæ? Dusje sammen? Hvorfor vil du dusje sammen med en jente du bare vil være venn med?

Jeg har aldri i mitt liv sett et sted der gutter og jenter dusjer sammen. Mener du sånne utedusjer på utendørsbasseng, som liksom bare henger fra veggen? Isåfall er det ingenting negativt med det, men det er rart og du vil nok få et par blikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes jo ganske godt gjennom boxer og shorts, og jeg har ikke planer om å dusje i bukse.

Dusj i kaldt vann, og se for deg at du slår ihjel små pandaunger med søte selunger.

Men fra spøk til revolver: Du og en ikke så veldig attraktiv jente skal dusje samtidig (må det skje samtidig?) i to separate dusjer på en offentlig strand/et offentlig bad, trolig utendørs, og du har på deg bokser og shorts, pluss muligheten til å snu deg vekk fra jenta. Det burde egentlig ikke være et stort problem å ikke få ereksjon av dette, eller hva?

Lenke til kommentar

Om noe tror jeg dette hadde resultert i en ganske så flaut situasjon for begge parter om hun la merke til dette. Hvorvidt dette er positivt eller negativt kommer vel helt an på hvordan dere takler situasjonen. Men om du ikke engang er interessert i henne, tror jeg nok du sender ut litt feil signaler til henne ved å få en hard en i hennes nærvær.

Lenke til kommentar

Om noe tror jeg dette hadde resultert i en ganske så flaut situasjon for begge parter om hun la merke til dette. Hvorvidt dette er positivt eller negativt kommer vel helt an på hvordan dere takler situasjonen. Men om du ikke engang er interessert i henne, tror jeg nok du sender ut litt feil signaler til henne ved å få en hard en i hennes nærvær.

Men det betyr jo hvertfall at utstyret er i orden

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...