er_ik Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvilken lakktype lønner seg å bruke til lakkering av skjerm? Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 http://www.pc-workshop.net/articles/paint1...aint101-1.shtml her skulle det nok være litt info, til lakk kan du bruke vanlig hobbylakk, hvis du skal male med metallic blir det fint med klarlakk på etterpå. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 jcs0607: må bare le av signaturen din åssen greide du å få 2150ghz??? :lol::lol::lol: Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 jcs0607: må bare le av signaturen din åssen greide du å få 2150ghz??? :lol::lol::lol: kanskje han er beta tester for den nye vappoen :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hmmz mins jeg leste et sted at nye cellin var en god overklokker Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 celeron 2.4 skal vist være extrem.. en kammerat jeg ikke har så mye kontakt med mer, sa han at han klarte 3.2ghz med den i dual ddr400.. desverre kan jeg ikke bekrefte det... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvilken lakktype lønner seg å bruke til lakkering av skjerm? hvis det ikke er for sent, så anbefaler jeg deg å stikke innom en billakkerer å hører om hanhun gidder å lakke skjermen for deg.. det tar de bare 10min uansett, og resultatet er grise dig.. snakker av erfaring.. gjorde det på kabbizzet mitt, som snart e ferdig.. finishen ble helt rå.. matt svart med nordlys og noske fjell på.. en virkelig nasjonalistisk modd.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 snakker av erfaring.. gjorde det på kabbizzet mitt, som snart e ferdig..finishen ble helt rå.. matt svart med nordlys og noske fjell på.. en virkelig nasjonalistisk modd.. Det kommer vel bilder når prosjektet er ferdig håper jeg Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 snakker av erfaring.. gjorde det på kabbizzet mitt, som snart e ferdig..finishen ble helt rå.. matt svart med nordlys og noske fjell på.. en virkelig nasjonalistisk modd.. Det kommer vel bilder når prosjektet er ferdig håper jeg der må jeg nok desverre skuffe deg, men har ikke digicam eller tilgang på scanner, og heller kjenner jeg noen som kan låne meg et, så det blir dålig med bilder...desverre.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 En liten advarsel er vel på sin plass når du driver å mekker på en skjerm. Den har forsatt ganske mye strøm igjenn selv om du har hatt den avslått i noen timer. Vær forsiktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå