Khaffner Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg har vært på jakt etter noe lignende, min løsning ble å slå HotSpot av og på med Pebble Men jeg har skaffet meg et pittelite wifi-aksesspunkt som går på 5V, tenkte å montere det i bilen. Bare for å broadcaste en SSID, som Tasker kan reagere på Bluetooth er for ustabilt etter min erfaring. Endret 23. september 2013 av Khaffner Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg har vært på jakt etter noe lignende, min løsning ble å slå HotSpot av og på med Pebble Men jeg har skaffet meg et pittelite wifi-aksesspunkt som går på 5V, tenkte å montere det i bilen. Bare for å broadcaste en SSID, som Tasker kan reagere på Bluetooth er for ustabilt etter min erfaring. Hm ja, Pebble kan være en løsning (Får min i posten snart håper jeg..). Det med at du har et lite wifi hotspot i bilen kan jo muligens også fungere da jeg har wifi på dashcameraet mitt. Men er redd for at nettbrettet kobler seg rett på den istedet for telefonen da. Står mellom NFC \ Pebble.. Etter litt research ser det ikke ut som at jeg kan bruke Bluetooth til det. NFC blir litt tungvindt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er bare å bruke Wifi Near og ikke Wifi Connected i Tasker. Og selvsagt å ikke fortelle nettbrettet hva passordet til bil-hotspoten er. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er bare å bruke Wifi Near og ikke Wifi Connected i Tasker. Og selvsagt å ikke fortelle nettbrettet hva passordet til bil-hotspoten er. Vel, jeg bruker jo kameraene i bilen til nettbrettet, så da må jeg gjøre slik at den husker passordet på dem, ellers blir det veldig tungvindt ;p Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mulig jeg misforstod. Du har dashcam som har eget wifi-nett? Som nettbrettet kobler seg til? Skal nettbrettet koble seg til dashcam OG mobil via wifi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå