Diskutant Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 må du ha paypal-konto? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 må du ha paypal-konto? For å kjøpe noe via paypal? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ja det må du...... Paypal konto er genialt, ikke noe lure på å opprette en slik. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 ok.. da gjør jeg det når jeg gidder.. =) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Nei... Du kan også bruke google checkout (noe jeg gjorde). Endret 26. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 å.. har ikke det heller jeg Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fikk fikset en fancy task somsom gjør at den leser opp været og temperaturen. Lastern opp når jeg kommer på dataen Lenke til kommentar
oleva Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan Tasker lese kalenderen, f.eks. se om opptatt/ledig eller gjenkjenne variabler i teksten i en kalenderhendelse? Er det mulig å lage en task som sender kopi av mottatte sms på epost? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har dere merket et større strømforbruk med tasker aktivert? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Holder sånn ca to dager uansett til meg. Tror det går opp i opp med at wlan osv blir deaktivert på natta osv av seg selv, så slipper jeg å huske det.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ikke nok til at jeg legger særlig merke til det i hvertfall.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Eg tror det er tilfeldig. Tror det er det at Wifi ikke blir deaktivert etter 15 minutt inaktivt lenger. Så trodde det var Tasker siden den tilfeldigvis ble startet opp omtrent samtidig.... Kanskje Tasker har kluret til wifi deaktiv... Men fra 17 til nå skal ikke telefonen falle til under 60%.... Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det mulig å lage en task som sender kopi av mottatte sms på epost? Sikkert mulig å lage en task for dette, men SMS Backup+ kan synkronisere alle meldingene dine (de du har fra før og etter hvert som de tikker inn) til gmail og kan synkronisere tilbake igjen hvis du bytter tlf eller slikt Mulig du kan bruke en annen imap-konto enn gmail også, har ikke testet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Cyclo: hadde du vært brydd med å skrive litt om fil import etc mtp. den sleep saken din? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fil-import er enkelt. Du legger fila du skal importere i /Tasker/profiles på sdkortet og velger Menu->Profile Data->Import One Profile i Tasker og velger fila som skal importeres... Var det noe mer du lurte på, eller dekket det alt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det dekket "problemet" mitt ja Takker! Holdt akkurat på å lese på en side om dette nå, så da skal det ordne seg. Er jo såre enkelt med disse ferdige profilene når man bare importerer de Lenke til kommentar
JosteinW Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det noen som vet om en oversikt over alle variabler som kan brukes? Tenker på disse med % foran... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ett enkelt spørsmål: Finnes noe lignende til iOS? Om svaret er ja, en link hadde vært kjempeflott, om ikke så er jeg ikke interessert i å lage noen krig! Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Her kommer flere bra tips fra Android Forums Endret 4. oktober 2010 av Cærmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå