Cærmen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg har nettopp lasted ned Tasker og ser at mulighetene til å finne på nye profiler er uendelig. For en knall bra app!!! Så jeg tenkte at det hadde vært kjekt å samle inn erfaringer og eksempler (helst med forklaringer), så alle som er interessert i det får prøve seg litt. Her kommer et par eksempler jeg har funnet på nettet: 3 profiler fra Lifehacker.com 5 profiler fra Dinside.no Endret 15. september 2010 av cyclo Tittel forbedret 2 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tasker Wiki - Profiles Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Flott! Keep them coming! Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Flere bra tips fra Lifehacker Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hoho... Dette må testes Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 hvordan virker den lokasjonsdelen hos dere? At når mobilen kommer innenfor et visst geografisk punkt så skal den utføre diverse oppgaver, har ikke helt hatt hellet mitt med den ennå. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Fanken så genialt, programmerer for halve livet nå Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Fanken så genialt, programmerer for halve livet nå Det hadde vært kjekt om du kunne fortelle oss andre hva du har programmert og hvordan Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bare det som er postet i første posten. Automatisk meldingopplesning når du kjører bil f.eks Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Personlig har jeg lagd en slik sov i ro sak. Lyden slås av når jeg plugger i strøm mellom 22 og 08, men telefonen vil fortsatt ringe dersom dama, foreldrene mine eller søstra mi ringer. Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Profilen her er helt rå!!! Utrolig bra måte å lokalisere mobilen din om den har blitt "borte". Og det funker!!! Finn mobilen min Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har installert tasker, men ikke kommet igang med noe testing, så denne tråden kommer godt med! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Fant ut jeg like greit skulle laste opp den sove-saken min. Beskrivelse: Består av to filer som må importeres. Sleep_undisturbed og Sleep_exception Dersom man plugger inn ladekabelen mellom klokka 22 og 08 vil telefonen automatisk gå i lydløs Dersom man trekker ut kabelen vil lydløs slås av igjen Dersom man ønsker å endre klokkeslettene kan dette gjøres direkte i Sleep_undisturbed-fila før import, eller direkte i Tasker i etterkant Dersom telefonen er i lydløs modus, og årsaken til at den er i lydløs modus er "Sleep_undisturbed", vil telefonen likevell ringe når en av personene/telefonnumrene man definerer i Sleep_Exception ringer. Man kan legge til personer/telefonnumre i Sleep_exceptions-fila før import, eller direkte i Tasker i etterkant. Merk at disse unntakene, som sagt, bare gjelder dersom lydløs tilstand skyldes Sleep_undisturbed. De vil ikke gjelde dersom man setter telefonen i lydløs manuelt, eller på annet vis. Dersom man heller ønsker at unntakene skal gjelde universelt (altså at telefonen skal ringe i lydløsmodus for visse personer/telefonnumre) bruker man filen Sleep_exceptions_universal i stedet. (Også her må man legge inn telefonnumre/navn i fila før import - eller direkte i tasker i etterkant). Man kan bruke både Sleep_exceptions_universal og Sleep_exceptions dersom man ønsker. (Unngå å lagre samme navn/telefonnummer i begge filene da dette kan skape kluss i systemet. Bestem hvem som alltid skal få lov å forbigå lydløs modus og legg disse i Sleep_exceptions_universal og hvem som bare skal ha lov å forbigå lydløs modus nå telefonen er i "sove modus" og legg disse i Sleep_exceptions. Enjoy! Filene man trenger ligger her: http://wiki.vanntett.net/cellphones:android:tasker Endret 17. september 2010 av cyclo 2 Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hm, jeg prøver å lage en profil som skrur av lyden basert på hendelser i kalenderen min. Fikk desverre ikke til dette, noe jeg klarte i locale. Noen som kan noen gode tips? Har allerede googla litt, uten å ha blitt noe klokere. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg kjøpte i går "Setting profiles full" - noe som virker til å gjøre samme greia. Noen som kan gjøre en sammenligning? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 hvossen fikk dere tak i tasker? koster ikke appen penger? root? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kan kjøpes med paypal. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 så det er eneste måten... må du ha paypal-konto for å kjøpe derifra? og hvor kjøper jeg? link? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 http://tasker.dinglisch.net/download.html prøvetid i 30 dager, deretter går alt av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå