bRRx Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som spiller Time crisis på nett? Er jo ingen serverer oppe og går Lenke til kommentar
larveball Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har tenkt til å bestille PS Move Starter Pack + 1 PS Move Controller og Little Big Planet 2. Det jeg lurer på er om jeg burde kjøpe PS Move Navigator og? Hva er forskjellen på PSM Controller og Navigator? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Psmove kontroll må du ha, det er "selve kontrollen". Navigatoren er ikke must, den har analog og noen andre knapper. Hvis du har ett spill som trenger navigatoren kan man også bruke vanlig kontroll. Lenke til kommentar
larveball Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ok. Da kjøper jeg først Starter Pack, ekstra kontroller og LBP 2 Så får jeg heller se om jeg kjøper navigatoren senere. Takk for svar! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Navigation er jo nesten gratis (180 inkl. frakt) og helt klar verdt pengene hvis man spiller spill som støtter den. Det går dårlig å holde den vanlige kontrolleren med en hånd... http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/15572339/PlayStation-Move-Navigation-Controller/Product.html Finnes sikkert billigere også. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har nettopp kjøpt TIme Crisis! Spiller gjerne med noen herfra. bare legg meg til på PS3. Brukernavn Marius- husk bindestreken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå