praystation Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 hmm, vurderer å kjøpe disse, kan noen linke en side som nevner framtidige spill med move? iWaggle har det meste du trenge rå vite om Move og en god liste over utgivelser Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvorfor er det nesten ingen som diskutere Move i Ps3 tråden??? Har dette floppet fulstentig? Eller er alle opptatt med å spille det? . Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Venter på flere og bedre spill Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvorfor er det nesten ingen som diskutere Move i Ps3 tråden??? Har dette floppet fulstentig? Eller er alle opptatt med å spille det? . Jeg er opptatt med å spille det hvertfall Har kommet meg gjennom gold cup på bordtennis- delen, og er så vidt i gang med champions cup. HERREGUD så vanskelig det er. Må virkelig slite for hvert eneste poeng Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er ikke akkurat så mye spill til Move da. Alle er jo likt det vi har sett på Wii og det blir fort kjedelig. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har klart gull i gladiator greiene nå, var til tider veldig frustrerende. Måtte ta meg flere pauser, men gikk til slutt:) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har prøvd Resident Evil 5 med Move? Er det sånn at man MÅ ha gold edition? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ja, man må ha Move edition. Teit, I know. Om du har prøvd Wii versjonen av Resident Evil 4 så skal det være likt. Det eneste jeg vet er anderledes er at RE5 ikke kan bevege på kamerat, mens RE4 Wii Edition kan. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 går det ann å laste ned noen gratis spill til move fra psn? eller får man med noe? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 går det ann å laste ned noen gratis spill til move fra psn? eller får man med noe? Du finner demoer til en del move- spill på ps store. Når man kjøper starter pack får man med demo disc med de samme demoene, så man slipper å laste ned Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Eg er redd at move blir en flopp! Eg har denne følelsen på meg, føler og det er så liten medie omtale om move, ikke mer en et vanlig spill får media omtale. Det virker ikke som en sensasjon på folk dette her. Eg er den eneste i min vennegjeng bekjente som har move. Andre som føler det samme?? Hvis det ikke kommer noen skikkelig bra spill snart så vill move blåse bort sånn som Eyetoy Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Move vil garantert ikke floppe. Men mye avhenger at det kommer fler spill asap. Jeg har spillt ferdig alt av demoer nå og venter bare på time crisis. Jeg kjenner maange som har kjøpt dette allerede, men problemet er at det koster litt i meste laget for de fleste. Lenke til kommentar
Goffi1983 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Move er kult som flesk, Sony hadde rett at de skulle vente med å lansere til de hadde titler, men føler det ikke er nok titler allerede. Problemer er bare at utviklerne prioriterer Move når dette først får volum. Og det får bare volum når det er bra spill. Ond sirkel.... Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja eg har kjøpt starterpack og har demo disken som fulgte med. Eg spilte første dagene men nå er eg lei. Får håpe det kommer noen skikkelige spill snart. Eg skal bumpe tråden 1 desember, har det ikke komt noe særlig bra til det så tror eg dette kommer til å gå til hel. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 The fight og Time crisis er like rundt hjørnet, så ingen grunn til å miste håpet enda. Har selv bestilt RE5:Gold edition og håper det er noe bra. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjøpte startspakken! gleder meg til å prøve! men jeg får ikke på den greia jeg skal ta rundt hånleddet xD Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Stikk inn den tynne løkka inn i hullet til høyre for CE-merket, få den helt igjennom og stikk den andre enden igjennom løkka på den tynne tråden Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 fant det ut etterhvert Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 veldig dårlig kvalitet på kameraet :S Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 kontrollen starter som nr 7 når jeg slår den på, er det meningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå