Gå til innhold

CL: 14.09.2010 Arsenal vs Braga, Ashburton Grove

Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som synes Andrei Arshavin virker utrolig "sloppy" om dagen? Synes han nesten sinker spiller og deler ofte dårlige pasninger. Eneste positive jeg får fra han om dagen er bra løp i bakrom. Dog sett bort fra at han er i offside minst 50% av gangene. Min mening er at han må skjerpe seg. Kanskje litt av dilemmaet for Wenger et at han ofte plutselig scorer, og er viktig å ha på banen uavhengig om han spiller bra eller ikke. Noen andre som har noen meninger om det?

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som synes Andrei Arshavin virker utrolig "sloppy" om dagen? Synes han nesten sinker spiller og deler han deler ofte dårlige pasninger. Eneste positive jeg får fra han om dagen er bra løp i bakrom. Dog sett bort fra at han er i offside minst 50% av gangene. Min mening er at han må skjerpe seg. Kanskje litt av dilemmaet for Wenger et at han ofte plutselig scorer, og er viktig å ha på banen uavhengig om han spiller bra eller ikke. Noen andre som har noen meninger om det?

Tror han sliter litt med selvtilliten. Han ser helt deprimert ut hver gang han gjør en liten feil. Han er likevel utrolig viktig å ha på banen, siden han skaper mål ut av ingenting.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som synes Andrei Arshavin virker utrolig "sloppy" om dagen? Synes han nesten sinker spiller og deler ofte dårlige pasninger. Eneste positive jeg får fra han om dagen er bra løp i bakrom. Dog sett bort fra at han er i offside minst 50% av gangene. Min mening er at han må skjerpe seg. Kanskje litt av dilemmaet for Wenger et at han ofte plutselig scorer, og er viktig å ha på banen uavhengig om han spiller bra eller ikke. Noen andre som har noen meninger om det?

Vel, han er vel det beste alternativet vi har på venstre. Han er god når han gidder og synes han var (er) god i dag og mot Bolton (selv om han i den kampen burde hatt et mål eller to). Enig i at han er sloppy med pasningene sine til tider. Det straffet seg jo mot Liverpool blant annet.

Stygt av Nasri

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det blir noen virkelig morsome sluttminutter :)

Edit: HAHA, klassisk Vela mål, chip.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...