chilli Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ok, skulle besøke gamer.no med opera 7.11 fikk istedet en laaaang liste over brukere, deres nick og passord. samt all info de oppførte i sin profil. ja sjekket, jeg kan logge meg inn med alle de passord og bruker navn jeg finner. Hvis dere ikke tror meg, bare svar på dette emnet så kan jeg sjekke om ditt nick er blant listen jeg fikk frem. jeg tror redaksjonen er interesert i en kopi av listen, så bare si hvor jeg kan sende den. og ta det rolig, har ingen interesse av å bruke den til noe tull. Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 se om du har meg der da. logg deg inn og skriv ett eller annet her da. spennende:) Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 må bare si meg enig, logg deg in på meg å å svar på denne posten. bare ikke skriv noe som får meg til å :oops: MR_T Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 og så må du varsle moderator (de har vel fått det med seg). hvem er på listen? er det nye brukere? online brukere? det er jo litt interesant. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvorfor ikke bare underette en moderator og la det forbigå og fikses i stillhet? Er vel strengt tatt ikke noen grunn til å skape "oppstyr" omkring det.. Lenke til kommentar
chilli Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 regner med en moderator har fått det med seg nå. så da så. forbigås i stillhet? må være det dummeste jeg har hørt. Bare skift passord så er det bra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 send en kopi av listen til [email protected] snarest slikt at vi kan få sjekket opp i dette her. Bra du informerer om dette og at du ikke finner på noe tull :wink: Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvorfor ikke bare underette en moderator og la det forbigå og fikses i stillhet? Er vel strengt tatt ikke noen grunn til å skape "oppstyr" omkring det.. jo det er det. for det skal ikke forekomme. phpBB skal jo ha en viss sikkerhet. en del av oss bruker kanskje samme passord på forumet som på e-mailen, nettbanken osv. osv. dette er ganske alvorlig og brukere bør få vite at det har skjedd og at de bør bytte passord. ikke noe "microsoft: vi gjemmer det under gulvteppe" opplegg. få det ut i lyset! Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 jo det er det. for det skal ikke forekomme. phpBB skal jo ha en viss sikkerhet. en del av oss bruker kanskje samme passord på forumet som på e-mailen, nettbanken osv. osv. dette er ganske alvorlig og brukere bør få vite at det har skjedd og at de bør bytte passord. ikke noe "microsoft: vi gjemmer det under gulvteppe" opplegg. få det ut i lyset! Hvis du har samme på nettbanken fortjener du ikke bedre.. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 sto jeg på den listen (tresprit)??? hvis jeg gjorde det må jeg vel skifte passord Lenke til kommentar
Junta Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Håper de det gjelder får beskjed, slik at de får skiftet passord. Lenke til kommentar
chilli Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 nix, men skader vel ikke å skifte sto jeg på den listen (tresprit)??? hvis jeg gjorde det må jeg vel skifte passord Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvis dette stemmer så kan det og være flere personer som har fått frem passord til folk som ikke sier i fra om det...better safe than sorry. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hmm.. dette var skummelt. jahaen Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 jeg trodde at passordene var md5 kryptert jeg...mao du har IKKE fått frem en liste over passord på forumet ihvertfall. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Er det fortsatt mulig å se brukernavn/passord? Isåfall er det liten vits i å skifte passord. Bør vel vente til det er ordnet. Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har nå fått tilsendt dataene, og de inneholder ingen brukernavn eller passord. Forøvrig er alle passord i databasen lagret med MD5-kryptering, noe som gjør at det er umulig å få dem ut i klartekst. Mvh, Amund Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 jo det er det. for det skal ikke forekomme. phpBB skal jo ha en viss sikkerhet. en del av oss bruker kanskje samme passord på forumet som på e-mailen, nettbanken osv. osv. dette er ganske alvorlig og brukere bør få vite at det har skjedd og at de bør bytte passord. ikke noe "microsoft: vi gjemmer det under gulvteppe" opplegg. få det ut i lyset! Hvis du har samme på nettbanken fortjener du ikke bedre.. det var bare et eksempel da smarten. det finnes folk som forsøker å holde passordene sine på et minimum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå