TheDan Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Maskinen min er for tiden nede for telling, og lyst til og bygge ny. Har ett nvidia gtx 260 grafikk kort, og det er jo forsåvidt ikke dårlig enda. Men bruker to skjermer, og lurer på om det går ann og bruke ett skjermkort til, f.eks nvidia 460, så jeg får directx11. Vil de kunne virke hver for seg (Ett til hver skjerm), eller vil det krasje? Kan man sette de i sli, eller vil 460 klokke ned til 260? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du kan bruke forskjellige kort men det er begrensinger på hvor forskjellige de kan være, og de vil som du sier anta ytelsen til det dårligste. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du kan ikke sette et 460 i SLI med et 260 kort, det må være samme GPU på begge kortene, 2 x 260 eller 2 x 460 kort. Nvidia er veldig sære med sitt SLI oppsett. Du kan bruke de som to separate kort, f. eks. 460 som primær kort og 260 kortet som Physx. Men vet ikke om du vinner noe på det. Lenke til kommentar
TheDan Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Men vil man kunne bruke de uten sli? Så jeg får ett nvidia 460 til hovedskjermen og nvidia 260 til andre skjermen? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg tror de kan brukes uten sli til 2 skjermer. Har brukt ATI kort de siste årene, så jeg er ganske ny med Nvidia kort enda, men har jo lest litt her og der, og mener at det oppsettet skal virke. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 um, går det ikke ann å koble flere kort enn to i SLI? Så hva med å kjøpe 2- 3 kort av den typen du allerede har? Og koble de sammen. Lenke til kommentar
TheDan Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Fordi jeg har lyst på directx 11 :-p Takker for alle svar :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå