cd32 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kjøpt følgende, og trenger høytalerkabler: Samsung HW-C500(5.1 reveiver) LINK Andersson One(5.1 høytalere) LINK Noen tips? jeg er HELT grønn på dette feltet.. Trenger jeg bare kabler, eller trenger jeg noen plugger på endene? eller noe annet kanskje.. Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ser bare ut som at du trenger helt normale kobberkabler på 2.5mm Her har du en link til en side som selger 25m med høytaler kabel i den størelsen for 200,-kr Cableworld Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Ser bare ut som at du trenger helt normale kobberkabler på 2.5mm Her har du en link til en side som selger 25m med høytaler kabel i den størelsen for 200,-kr Cableworld Takk for svar! Så grei ut de kablene der, men tror jeg vil ha hvite Ser disse grei ut? HQ Speaker cable Eller disse: Supra Classic OG trenger jeg noe annet enn en vanlig sub kabel til denne?: Andersson One Sub Som sagt, nybegynner! Endret 16. september 2010 av cd32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Gå nå bare på clas ohlson og kjøp de kjipeste hvite du finner. Er veldig få konklusive tester (uten veldig BIAS) som sier at mannen i gata trenger spesielle høytalerkabler (les: hifiklubbens 400kr pr meter) Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Gå nå bare på clas ohlson og kjøp de kjipeste hvite du finner. Er veldig få konklusive tester (uten veldig BIAS) som sier at mannen i gata trenger spesielle høytalerkabler (les: hifiklubbens 400kr pr meter) Det ble disse: LINK Sikkert godt nok til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå