Gå til innhold

Jack Wilshere vs. Tom Cleverley

Xanman

106 stemmer

1. 1. Hvem blir best?

• Jack Wilshere
      81
    • Tom Cleverley
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Big Tone

post-90212-1285112504,4886_thumb.gif

Edit: Faen heller, denne hadde jeg spart til Limbeck.

Sparer du ting til meg ? :) det hadde vert morsomt å se hva du har på lager

Har ikke spart noe til deg men kan anbefale boken Small Gods av Terry Pratchett og gjette hvilken del av boka som minner meg om deg

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=63350&rom=MP

Kan forresten anbefale den til alle siden den er jævla bra

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Forøvrig finnes det ikke noe mer pinlig enn den norske Arsenal-grupperingen. Dette ser man både her, og ikke minst på VGD. Noe denne tråden også viser. Stå på Gold, gi dem inn.

Å skjære alle over èn kam er en skam..

Basert på min generelle erfaring gjennom mange år på norske og internasjonale nettfora, så er Arsenal-fansen helt klart den verste, da det etter min mening er den grupperingen med lavest realistisk virkelighetsoppfatning om sitt eget lag og generell fotball.

Har vel aldri sett en gruppering hype så mange talenter, runke som faen over de når de presterer, og hive de ut et vindu etter et-par dårlige kamper.

Har aldri sett en gruppering sutre så mye over enkeltresultater som Arsenal-supportere.

Har aldri sett en gruppering sutre så mye over at motstanderne spiller fysisk. Bu fucking hu.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Forøvrig finnes det ikke noe mer pinlig enn den norske Arsenal-grupperingen. Dette ser man både her, og ikke minst på VGD. Noe denne tråden også viser. Stå på Gold, gi dem inn.

Å skjære alle over èn kam er en skam..

Basert på min generelle erfaring gjennom mange år på norske og internasjonale nettfora, så er Arsenal-fansen helt klart den verste, da det etter min mening er den grupperingen med lavest realistisk virkelighetsoppfatning om sitt eget lag og generell fotball.

Har vel aldri sett en gruppering hype så mange talenter, runke som faen over de når de presterer, og hive de ut et vindu etter et-par dårlige kamper.

Har aldri sett en gruppering sutre så mye over enkeltresultater som Arsenal-supportere.

Har aldri sett en gruppering sutre så mye over at motstanderne spiller fysisk. Bu fucking hu.

Og United fansen er perfekte, eller ?

Forstår heller ikke hvorfor du drar dette opp i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Wilshere er en av Arsenals beste spillere i en alder av 19 år. Tom Cleverley har vel ingen offisielle minutter for Manchester United.

Kall meg gjerne blåøyd, men dette er vel en god pekepinn på hvordan styrkeforholdet mellom de to er.

Det skal dog bli veldig interessant å se England om et par år med spillere som Wilshere, Cleverley, Sturridge, McEachran, Smalling, Jones, Welbeck, Bertrand, Walker, Rose etc.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Wilshere er en av Arsenals beste spillere i en alder av 19 år. Tom Cleverley har vel ingen offisielle minutter for Manchester United.

Kall meg gjerne blåøyd, men dette er vel en god pekepinn på hvordan styrkeforholdet mellom de to er.

Det skal dog bli veldig interessant å se England om et par år med spillere som Wilshere, Cleverley, Sturridge, McEachran, Smalling, Jones, Welbeck, Bertrand, Walker, Rose etc.

Fikk 45 i dag. :)

Når skal dere gi opp Cleverley? Wilshere pisser så til de grader på den TO år eldre benkesliteren. Cleverley kommer aldri til å bli god nok for fast spill i en klubb på øvre halvdel av tabellen.

Hvorfor skal vi gi opp Cleverley? Han leverte godt for Wigan i fjor, og har prestert bra i preseason. I dag kom han inn og herjet med langt mer rutinerte City-spillere.

Cleverley har selvsagt mye å bevise før han kan nevnes i samme åndedrag som Wilshere, som tross alt er englands største talent atm, men han kan bli en utrolig god spiller. Det skal bli spennende å se hvordan han benytter sjansene han får utover i sesongen. Jeg trur han kan bli landslagsspiller for England i fremtiden, på grunnlag av det jeg har sett av han i sommer.

Lenke til kommentar

Når skal dere gi opp Cleverley? Wilshere pisser så til de grader på den TO år eldre benkesliteren. Cleverley kommer aldri til å bli god nok for fast spill i en klubb på øvre halvdel av tabellen.

Har problemer med å ta et sånt innlegg seriøst, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Wilshere > Cleverley p.d.d, det er det ikke tvil om. Men Cleverley har mentaliteten og viljen som skal til for å lykkes, han viste senest mot City i dag at han holder et ekstremt høyt nivå.

Når har egentlig Cleverley vært benkesliter? Han storspilte i Wigan i fjor, ble årets spiller (?) i Watford sesongen før, og var utleid til Leicester sesongen før der igjen. Han er allerede mer enn god nok til spille fast i en klubb på øvre halvdel. Om han er god nok for Uniteds førstelag får vi svar på denne sesongen.

Lenke til kommentar

Frem til nå, så ligger vel Wilshere et par hakk over Cleverley i hva de har prestert. Føler vel selv, at Jack har noe bedre toppnivå. Det betyr ikke at Tom kan bli en stor stjerne, for potensialet er absolutt tilstede.

Spørsmålet er om han får mye nok spilletid i Utd de neste to sesongene, eller om det blir et talent som må nedgraderes til en klubb som kan gi han spilletid over tid.

Jeg blir overrasket om han får en stor rolle i Utd denne sesongen, men det trodde jeg også om Jack for 12mnd siden også.

Synes LarsP har et spennende poeng, for det er mange meget spennende talenter i England for øyeblikket. Landslaget kan bli slagkraftig i årene som kommer, om de får inn en trener som vil utnytte kvalitetene og et spillesystem, og ikke bare gå etter navn.

VM 2014 i Brasil........ :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Wilshere ligger langt foran, men jeg tror Cleverley kan gjøre det bra i år.

Har for lengst gitt opp at han skal bli bedre enn Wilshere, men det sier mer om mitt syn på Wilsheres talent enn min manglende tro på Cleverley. Han gjorde en svært bra sesong for Wigan i fjor, og viste lovende takter mot City.

Lenke til kommentar

Det sier vel nada om Cleverley og mer om Arsenal og Wilshere....

Lenke til kommentar

1. Wilshere

2. McEachran

3. Cleverley

McEachran som var blant banens dårligste da United U18 feide gulvet med Chelsea U18 i FAYC tidligere i vår? Jeg har i hvertfall ikke spesielt troa, men så spilte han jo også mot supertalentene Pogba, Tunnicliffe og Ravel Morrison, ikke lett å skinne da.

Lenke til kommentar

Cleverley innkalt på A-landslaget! GI HAN OPP!

*Gjesp* Wilshere er allerede så godt som fast på landslaget. Når Cleverley pisser på Xavi og Iniesta, skal jeg gidde å bry meg om ham.

http://www.youtube.com/watch?v=9W8Ie4MyRX0

Jack Wilshere har forresten blitt en helt fantastisk person utenfor banen. Han bruker veldig mye av fritiden sin på å være med en seks år gammel gutt med hjernesvulst.

uzizm.jpg

h8ubom.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...