Sacho_chan Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Ja, hva er forskjellen? Er det pga daffedress har snorer som en hettegenser og ikke klidelås helt opp? Eller er de konkurrenter? Kan noen vær så snill å forklare meg dette? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Hva er forskjellen på Lee, Wrangler, Levis og andre buksemerker? Er nok bare kvalitet og merke. Selvfølgelig er det forskjeller som du sier, men noen bukser er det hull i og noen ikke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Og så oppfølgningsspørsmålet: Hva er likheten mellom OnePiece, Kosedress og Daffedress? Alle er like stygge. Men som sagt over, det er flere produsenter som har sine produkter som varierer litt, akkurat som forskjellige merker som lager bukser - Acne, Filippa K, J. Lindeberg, APC.. Alle har slimfit-modeller, men de er ikke helt like. 1 Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Hva er likheten mellom OnePiece, Kosedress og Daffedress? Alle er like stygge. Mine tanker nøyaktig når jeg leste emnefeltet. :!: Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 14. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Takk takk ^^ Jeg har aldri vært opptatt av mote, så jeg forsto ikke noe da jeg plutselig satt med 3 navn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Wow, "mote" faktisk. Hva får deg til å tro at en babydress har noe med mote å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 15. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Det fins faktisk designer klær til babyer også xD Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Men ikke kosedress... Stay away from it.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har aldri vært opptatt av mote, så jeg forsto ikke noe da jeg plutselig satt med 3 navn Det du nevner nå har ingenting med mote å gjøre. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 16. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har aldri vært opptatt av mote, så jeg forsto ikke noe da jeg plutselig satt med 3 navn Det du nevner nå har ingenting med mote å gjøre. Nei okey, "en fase" du vet når alle går med det? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 I don't... Og hvis du søker etter de som gjør det, er du åpenbart på feil del av forumet. Men forskjellen på de, er som nevnt tidligere her: Forskjellige merker og forskjellig plassering av lommene. Rett og slett at de gir modellene sine forskjellige navn. Likheten på de er at de er hæslige alle sammen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Var nokk bare det at det kom ett merke, som solgte godt og flere ville henge seg på bølgen.. Btw: om du skal kjøpe, så vær så snill å bare bruk den hjemme.. Ikke gå rundt offentlig me en slik.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Hva skal du med et slikt stygt klesplagg uansett? Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 æ skal aldri kjøpt et sånt klesplagg ! kanskje hvis æ får æ onge, men den får ikkje lov å bruk det længere enn til den e 3 år! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hva skal du med et slikt stygt klesplagg uansett? Er jo veldig komfortabelt da. Og enklere enn joggebukse + hettegenser. Når det er sagt, brukte jeg min 6 ganger før jeg hengte den bort og glemte jaggu meg å ta den med meg når jeg flytta også gitt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Og enklere enn joggebukse + hettegenser. Når joggebukse og hettegenser blir for mye jobb å ta på ville jeg tatt meg en god kikk i speilet og revurdert livet. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Stjeler en quote her "You know the message you're sending out to the world with these sweatpants? You're telling the world, 'I give up. I can't compete in normal society. I'm miserable, so I might as well be comfortable.' " Seinfeld Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 On topic: OnePiece jumpsuitene har mye høyere kvalitet en Kosedress. Kosedressene har en stygg snor rundt livet som man kan se fra utsiden, og fargene på Onepiece er mye finere. Selv om Onepiece er dyrere hadde jeg lett kjøpt det fremfor kosedress, men for all del, ikke tenk på å bruke den i offentligheten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Og enklere enn joggebukse + hettegenser. Når joggebukse og hettegenser blir for mye jobb å ta på ville jeg tatt meg en god kikk i speilet og revurdert livet. Tja. Når man er sjuk (den beste tiden å bruke en onepiece) er det mye lettere å bare dra den på seg enn å styre med to forskjellige plagg som må finnes frem. Å bruke den når man er frisk er det ikke noe vits i, så lenge man da bare ikke finner det komfortabelt fra en annen verden å ikle seg teletubbie-kostyme og vandre rundt i det. Problemet mitt med kjeledresser o.l., er når jeg bøyer meg. Uansett hvor baggy den er, og hvor mye større den er enn det jeg burde hatt, kryper den rett opp. Uansett! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Og enklere enn joggebukse + hettegenser. Når joggebukse og hettegenser blir for mye jobb å ta på ville jeg tatt meg en god kikk i speilet og revurdert livet. Tja. Når man er sjuk (den beste tiden å bruke en onepiece) er det mye lettere å bare dra den på seg enn å styre med to forskjellige plagg som må finnes frem. Å bruke den når man er frisk er det ikke noe vits i, så lenge man da bare ikke finner det komfortabelt fra en annen verden å ikle seg teletubbie-kostyme og vandre rundt i det. Problemet mitt med kjeledresser o.l., er når jeg bøyer meg. Uansett hvor baggy den er, og hvor mye større den er enn det jeg burde hatt, kryper den rett opp. Uansett! TO HELE PLAGG SOM MÅ FINNES FREM!??! My brain hurts. Dette er verre enn å studere Kinesisk og Russisk samtidig. Det blir som å studere Sokrates og Platon på gammel-gresk, samtidig som man leser Dostojevski og Tolstoj på Russisk. Aner ikke hvordan noen greier å finne frem to hele plagg i hverdagen. Hver gang jeg ser på klesskapet mitt får jeg lyst til å dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå