Gå til innhold

Hva er forskjellen på One Piece, Kosedress og Daffedress?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og så oppfølgningsspørsmålet:

 

Hva er likheten mellom OnePiece, Kosedress og Daffedress?

Alle er like stygge.

 

Men som sagt over, det er flere produsenter som har sine produkter som varierer litt, akkurat som forskjellige merker som lager bukser - Acne, Filippa K, J. Lindeberg, APC.. Alle har slimfit-modeller, men de er ikke helt like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

On topic:

 

OnePiece jumpsuitene har mye høyere kvalitet en Kosedress. Kosedressene har en stygg snor rundt livet som man kan se fra utsiden, og fargene på Onepiece er mye finere.

 

Selv om Onepiece er dyrere hadde jeg lett kjøpt det fremfor kosedress, men for all del, ikke tenk på å bruke den i offentligheten :p

Lenke til kommentar

Og enklere enn joggebukse + hettegenser. :p

Når joggebukse og hettegenser blir for mye jobb å ta på ville jeg tatt meg en god kikk i speilet og revurdert livet.

Tja. Når man er sjuk (den beste tiden å bruke en onepiece) er det mye lettere å bare dra den på seg enn å styre med to forskjellige plagg som må finnes frem.

Å bruke den når man er frisk er det ikke noe vits i, så lenge man da bare ikke finner det komfortabelt fra en annen verden å ikle seg teletubbie-kostyme og vandre rundt i det.

Problemet mitt med kjeledresser o.l., er når jeg bøyer meg. Uansett hvor baggy den er, og hvor mye større den er enn det jeg burde hatt, kryper den rett opp. Uansett!

Lenke til kommentar

Og enklere enn joggebukse + hettegenser. :p

Når joggebukse og hettegenser blir for mye jobb å ta på ville jeg tatt meg en god kikk i speilet og revurdert livet.

Tja. Når man er sjuk (den beste tiden å bruke en onepiece) er det mye lettere å bare dra den på seg enn å styre med to forskjellige plagg som må finnes frem.

Å bruke den når man er frisk er det ikke noe vits i, så lenge man da bare ikke finner det komfortabelt fra en annen verden å ikle seg teletubbie-kostyme og vandre rundt i det.

Problemet mitt med kjeledresser o.l., er når jeg bøyer meg. Uansett hvor baggy den er, og hvor mye større den er enn det jeg burde hatt, kryper den rett opp. Uansett!

 

TO HELE PLAGG SOM MÅ FINNES FREM!??! My brain hurts. Dette er verre enn å studere Kinesisk og Russisk samtidig. Det blir som å studere Sokrates og Platon på gammel-gresk, samtidig som man leser Dostojevski og Tolstoj på Russisk. Aner ikke hvordan noen greier å finne frem to hele plagg i hverdagen. Hver gang jeg ser på klesskapet mitt får jeg lyst til å dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...