avona Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skal holde meg kort, så here goes: Her er specs: Skjermkort - XFX GeForce 9800GTX 760M 512MB BLACK, PCI-Express 2.0, 2xDVI,Assassins Creed Hovedkort - Asus Crosshair II Formula, nForce 780a SLI,DDR2,Socket-AM2+,ATX,3xPCI-Ex(2.0)16 Prossesor - AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core 2.5 GHz Boxed, 4MB Cache, Socket AM2+, 1 RAM - Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's Tror dette skal holde. Enkelt å greit lurer jeg på om dette er en god kombo. Men mest av alt lurer jeg på om hovedkortet støtter Quad-core, for om ikke ville du sagt at jeg har sløst penger på en prossesor som bare kjører 50% av maks power? dele kostet noen kroner når jeg kjøpte dem, så hadde vert greit å vite om jeg dret på draget eller om det er noe annet som gjør at jeg loader games(Mw2, SC:II, WOW etc) tregt som bare julig om du ahr tips på dette også, så er det BARE til å komme med dem! Takk på forhånd. Frank Ruben Lenke til kommentar
avona Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 OS - W7(64bit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå