SolanGundersen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei, jeg har en HTC desire og trenger et nytt abbonement til den, da det jeg hadde på sim kortet snart går ut.. (JIPPI)Jeg er ute etter et abbonement som gjør at det er billig å surfe over 3g og har billig sms, gjerne til en fastsatt pris i måneden, forslag? Ikke alt for dyrt* Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 djuice phone med mobilsurf og SMS-pakke etter behov.. ? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Chess On Flex? Der kan du sette sammen dine egne pakker og få en fastpris hver måned. Nå har de også kampanje på fri bruk av data for 125 i måneden frem til 31.03.2011. https://www.chess.no/abonnement/chesson-flex/chesson-flex/ Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kommer helt an på hvor mye du surfer... Har personlig OneCall faktura som er helt nydelig. Selv med moderat surfing blir månedskostnadene lave (1 kr pr mb). 120 gratis ringeminutter, 70 gratis sms GRATIS hver mnd + lave priser generelt er ikke å forakte heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå