Gå til innhold

[Løst] Infocare er inkompentente!

Anbefalte innlegg

Dette er min erfaring med INFOCARE AS !

Ca 3 uker siden leverte jeg inn min første service til infocare. Det var en splitter ny HP ENVY som hadde lydproblem. Den lagde en høyfrekvent lyd. Etter 1 uke fikk jeg den i retur i posten etter feilsending..

Ingen funn. Jeg begynner å kontrollere at laptopen fortsatt er som den var da jeg sendte den inn. Det viser seg fort at repratør har bendt opp dekselet under laptopen med skrutrekker eller lignende. Det er riper over hele baksiden av laptopen og dekselet under er ødelagt i festene. Dette kan lett taes av med å skru opp skruer og skyve det ut, noe han valgte å ikke gjøre....

Finner meg selvfølgelig ikke i dette og sender den straks i retur etter en samtale med HP. Etter 1 ny uke finner jeg ut at de faktisk har greid å spore opp ulyden (strømforsyningsproblem) men de finner ingen riper. Jeg utdyper nok en gang. Tydelige merker bak, noe alle kan se. Teamleder skal ta tak i saken, og jeg venter en ny uke. Ringer opp i dag. Ingen har tatt tak i saken og laptopen ligger fortsatt der den var.

Dette er selvfølgelig svært dårlig service, og jeg kommer til å kjøre saken helt ut hvis det viser seg at jeg ikke får et produkt som er som ny og virker 100%.

Legger frem bilde av det ene hjørnet så dere kan se selv hvor hardhente dem er...

post-136845-1284452741,7223_thumb.jpg

Endret av champ5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...