Kasp0me Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har kikket rundt, men finner ingen tråd om kun modding av cs:s, så da lager jeg en ny fresh tråd om dette! Counterstrike: Source kan moddes på alle mulige måter, noe jeg elsker! Du kan endre på hver minste detalj i spillet. Alt fra brusboksen som står på bordet til spillfigurene, våpnene tilogmed banene! Skal gi dere en side jeg bruker støtt å stadig: www.fpsbanana.com Der finner du alle mods som trengs for å gjøre Counterstrike: Source til et helt nytt spill! Her er et eksempel: Endret fargen på GUI, hanskene og Desert Eagle. Trengs det hjelp, si ifra! Tar litt tid til å bli kjent med hvordan alt skal plaseres. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har tenkt litt på å prøve en scout og awp skin med lasersikte. Er jo genialt når man spiller scoutzknifez. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 lasers er for noobs da : ) noscoping er uten laser fpsbanana.com for skins, GUIs og masse annet snop! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jaja, men det hadde vært artig å teste det. Fikk lyst til å laste ned Startbilde(GUI) Hater bilder som kom etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå