Toa Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Unreal Tournaments svar på Counterstrike, Tactical Ops, vil bli utgitt som et kommersielt stand-alone spill av Infogrames. Først skal de selvfølgelig bruke ressurser på å gjøre spille mye bedre enn det er idag, og det bør da bli en reell utfordrer til Counter-Strike (hvilket det egentlig allerede er idag!). Mer her: http://www.gamespydaily.com/news/fullstory.asp?id=2862 ... og her ... http://www.tactical-ops.to Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 13:55, Toa skrev:Unreal Tournaments svar på Counterstrike, Tactical Ops Eh. Det svaret er jo alleredet Strike Force. Tactical Ops er ikke spesielt realistisk. Eller mener du å si at CS ikke er realistisk siden du fletter de to sammen? Jeg har aldri spilt CS. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Vel, StrikeForce er vel mer realistisk enn Tactical Ops ja (jeg har spilt begge, og likte TO best). Vet ikke hvor realistisk CS egentlig er, da jeg ikke har spilt det siden beta 1 eller noe (den gangen Team Fortress var mye mer populært enn CS). Men skal vi snakke om realisme er jo heller ikke StrikeForce den mest realistiske UT-moden heller. Infiltration har visst ekstrem realisme, og kan vel kalles den eneste realistiske mod'en i ordets rette forstand. TO er en semi-realistisk mod, det samme er SF selv om den er mer realistisk enn TO. Jeg kalte den UT's svar på CS av den grunn at Tactical Ops og CounterStrike er semirealistiske mod'er, og TO er klart mer populær enn både StrikeForce og Infiltration (i antall servere, antall spillere til enhver tid, og antall klaner som spiller disse spillene på ClanBase). Så hva vi skal UT's svar på CS kan vi diskutere i det uendelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå