Pysj Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Acer Liquid Metal skal være navnet på selskapets kommende Android-telefon. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 8MHz Prosessor? Er dette en spøk? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Det var flaut å lese den artikkelen. 8Mhz cpu - LOL. Skal være iflg GSMArena : Froyo (2.2) m/ACER shell på toppen , 800MHz Qualcomm MSM7230-1 prosessor, 512MB RAM og 512MB ROM memory.En 16M-color TFT kapasitiv touchscreen. Endret 14. september 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 8 mhz! Regner med at den kjører Windows 3.11 og da. Lenke til kommentar
dajomu Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 De bør ta patent på navnet "Liquid Metal" før apple kommer å saksøker dem siden de allerede bruker Liquid Metal. Nå hører det ikke til apple, men de finner sikkert en måte å saksøke på likevel. http://mac1.no/artikkel/9227/apple-bruker-allerede-liquidmetal Lenke til kommentar
Newton Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Liquidmetal® er et registrert varemerke som eies av Liquidmetal Technologies. Acer har dermed ingen mulighet for å "ta ut patent" på sitt "Liquid Metal" navn, siden det er så godt som identisk med et allerede beskyttet navn. Blir omtrent som å søke beskyttelse av et navn som "Micro soft" for et datafirma eller softwareprodukt - det går ikke, fordi faren for forveksling er soleklar. Varemerket "Liquidmetal" er altså lovmessig beskyttet når det gjelder bruk i bl.a mobiltelefoner og mp3-spillere. Apple Inc. har en avtale om eksklusiv rett til å bruke Liquidmetal innenfor sine produktsegment. Så Acer er nok på temmelig tynn is her, og vil nok få høre fra advokatene til Liquidmetal Technologies og/eller Apple, ja... Endret 14. september 2010 av Newton Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ojsann, slike skrivefeil for man bare når en jente skriver om mobiler! Silje, du burde bli på kjøkkenet (: 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Androider: mens vi snakker om skrivefeil... Lenke til kommentar
2lucky4u2 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 8 mhz! Regner med at den kjører Windows 3.11 og da. Hehe... Nei, tror du mener MS-DOS 3.1! Min første PC var på 8Mhz og kjørte en tidlig versjon av DOS. Trykket jeg inn <Turbo> knappen kom jeg opp til rasende 16Mhz Kanskje Acer også skal ha en slik turbo knapp??? /grøss/ Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Liquidmetal® er et registrert varemerke som eies av Liquidmetal Technologies. Dell har dermed ingen mulighet for å "ta ut patent" på sitt "Liquid Metal" navn, siden det er så godt som identisk med et allerede beskyttet navn. Blir omtrent som å søke beskyttelse av et navn som "Micro soft" for et datafirma eller softwareprodukt - det går ikke, fordi faren for forveksling er soleklar. Varemerket "Liquidmetal" er altså lovmessig beskyttet når det gjelder bruk i bl.a mobiltelefoner og mp3-spillere. Apple Inc. har en avtale om eksklusiv rett til å bruke Liquidmetal innenfor sine produktsegment. Så Dell er nok på temmelig tynn is her, og vil nok få høre fra advokatene til Liquidmetal Technologies og/eller Apple, ja... Dell? Hvorfor driver du og snakker om Dell? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Dell? Hvorfor driver du og snakker om Dell? Feilkobling! Takk, rettet til Acer nå. Endret 14. september 2010 av Newton Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Nå trudde jeg faktisk at Acer også hadde fått en avtale med Liquidmetal. Men så ser det bare ut som et elendig navnevalg gjort uten research. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fantastisk, enda en mobiloperatør i et presset marked. Litt konkurranse er greit for oss forbrukere, men 75739801188924 leverandører av samme jævla plastskjerm med tre knapper under bidrar bare til forvirring. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fantastisk, enda en mobiloperatør i et presset marked. Litt konkurranse er greit for oss forbrukere, men 75739801188924 leverandører av samme jævla plastskjerm med tre knapper under bidrar bare til forvirring. Hva? Acer har vært på mobilmarkedet i en god stund nå! Jeg vil gjerne ha et svar på hvorfor disse "plastskjerm-produsentene" skulle være negativt, mobiler er ikke hellige. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skriv din kommentar.... 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hva? Acer har vært på mobilmarkedet i en god stund nå! Jeg vil gjerne ha et svar på hvorfor disse "plastskjerm-produsentene" skulle være negativt, mobiler er ikke hellige. Er et helvete for utviklere å måtte forholde seg til nten lisenser og standarder, for ikke å snakke om at alle på død og liv skal ha sitt eget OS om dagen. Skjønt, hvorfor jeg kaster bort tiden min med å produsere argumenter mot en prepubertal nisse som sannsynligvis har en RSS satt opp mot brukernavnet mitt her på forumet lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Morsom du! Men hvorfor i all verden skal flere OS bety noe? Først og fremst er jo dette en Android-mobil, og ikke minst heter det standarder fordi produsentene følger dem. Apropos standarder så kan du prøve å gjette hvilken produsent som liker å lage nye her. Flere OS betyr ikke at noe blir verre, de dårlige faller ut og de gode reises opp, det er slik kapitalismen fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg