HulkHaugen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har da full pakke på Canal Digital og Viasat inkl. HD kanalene med et TerraTec Cinergy DVB-S2 PCI i MediaPortal, fungerer strålende det Personlig så ser jeg ikke hvorfor folk ønsker å benytte Media Senter programvare uten TV-delen, da mister den nesten poenget mener jeg... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er helt enig med deg i det, synest at TV-del bør være en selvfølge i en PC som er tilkoblet TVen, er derfor jeg liker Mediaportal med TV-server pga at jeg slipper å trekke både nettverk og antennekabel rundt i hele huset. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Anandtech har publisert bilder av et Llano demo-system. Det er en forbausende liten kjøler der. Det lover bra! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det som frister meg mest for tiden er ryktene om at vi vil få AMDs Ontario på Nano-ITX hovedkort. 12x12cm frister voldsomt for min neste HTPC-build. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå