tobv83 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei! Lurer bare på om noen vet hvor lenge det er til Filmbits er oppe igjen? Gikk ned igår, men skulle gjerne hatt litt info om hvor lenge osv! håper noen kan hjelpe! Mvh meg Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 nede for alltid nuh... blir postet info om det rundtomkring litt senere. Lenke til kommentar
tobv83 Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 nede for alltid nuh... blir postet info om det rundtomkring litt senere. Huff huff! det var leit å høre!!! Kommer det opp noen side som var tilsvarende, eller det vet du kanskje ikke? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) norbits.net er jo et tilsvarende nettverk, du kan teste ut det. Utvalget av filmer er dog lite. Endret 17. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
tobv83 Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 norbits.net er jo et tilsvarende nettverk, du kan teste ut det. Utvalget av filmer er dog lite. har hørt mye om denne, men har ikke bruker her, kan jeg få en invite eventuelt av noen? Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg skulle gjerne selv hatt en acount der jeg har vært trofast FB bruker. Lenke til kommentar
Staxlar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Seriøst. Hva skyldes dette? Tidligere var det kun snakk om at de hadde endret på noe og at det ville ta litt tid før den var oppe og gikk for fult igjen. Lenke til kommentar
tobv83 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Da var filmbits.net nede igjen noen som har mer info? hvor lenge osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå