ylvaylva Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Heisann! Jeg har i ca 8 aar hatt vondt i kneet naar jeg trener, men i det siste har det bare blitt verre og verre, og smertene har flyttet seg fra innsiden av kneet og kneskaala, og oppover i musklene paa innsiden av laaret. Har vaert hos lege, fysioterapeut og kiropraktor, tatt MR og rontgen, men ingenting tyder paa at det er noe galt. Bortsett fra at kneet gjor kjempevondt naar jeg trener bruker det.. Regner ikke med at noen skal skjonne hva som er galt kun ved aa lese min vage beskrivelse (men om noen har forslag aa komme med saa mottas det med glede!), saa sporsmaalet mitt til dere som leser dette er: vet dere om en eller annen form for stotte, taping e.l. som kan hjelpe meg? Har trent litt av og paa med knestotte de siste aarene, men det virker ikke som det hjelper, og hvertfall ikke for laaret Er villig til aa prove det meste, for jeg er LEI! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er viktig å lytte til kroppen. Hva trener du med? Du bør slutte med hva du gjør, og begyn med svømming en god stund. Svømming er veldig bra siden det gir lite belasting til kneet, men likevel trener musklene. Lenke til kommentar
ylvaylva Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Trener loping, gaar endel turer og spilte fotball (men naa skal jeg ikke gjore det for til vaaren). Klatra masse i Norge, men etter jeg kom til USA har det desverre ikke blitt noe av det (trist, for det hjalp veldig paa motivasjonen til aa trene andre ting). Men tusen takk, da skal jeg begynne aa svomme! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vet at tråden er gammel, men kjøp deg sko med _god_ demping. Hvis problemene ikke gir seg gå til anskaffelse av spesialtilpassede såler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå