Kaarerekanraadi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har ikke svensk tv. Vet noen om det sendes via nettet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det tror jeg ikke du får gjort. SVT har nok sendinger på nett, men siden du sikkert ikke har en svensk IP får du ikke se det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Joda, SVT Play fungerer faktisk flott her i Norge, hvertfall for meg. Ellers tror jeg TV2 nyhetskanalen skal ha live sending. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Joda, SVT Play fungerer faktisk flott her i Norge, hvertfall for meg. Ellers tror jeg TV2 nyhetskanalen skal ha live sending. Ja, jeg så det nå. Jeg har jo TV2 Sumo fordi jeg skulle se landskampen. Så da blir det muligheter. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Partilederdebatten går LIVE på svt.se PLAY. Så da fungerer ip adressen. Alliansen har best argumenter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Å ja, prøvde å se direkte da jeg postet, men da viste de sikkert en utenlandsk serie eller noe som de bare har rettigheter til å vise i Sverige. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Det nærmer seg. Blir SD vågmästare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå