Gå til innhold

Vil holde internettbruken på smarttelfon rimelig. Hvilket abbonement anbefales?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Har nettopp kjøpt meg en Samsung I9000 Galaxy S :) Som en "fattig" student vil jeg selfølgelig ikke bruke flere hundre kroner på internett og sånne ting :) Er det mulig å kontrolere hvor mye man bruker, vil jo selfølgelig prøve å sjekke facebook og sånne ting når det er et trådløst nett tilgjengelig(er vel gratis da) isteden for å bruke mye penger på mobilnettet. Har Onecall faktura nå og det fungerer nokså bra med tanke på at jeg ikke ringer så veldig mye(mest sms).

 

Kan jeg beholde abb onecall faktura og ha et nokså greit forbruk? Er vel mulig å skru av det nettet som koster, for å spare?

 

Har dere noen andre abonnementer dere kan anbefale?

 

Håper dere forstår!

 

Takk for svar!

 

Mvh Ruben!

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut ludomobil sitt terningkast 6.

 

LUDO mobil gir deg 185 kroner hver måned som du kan ringe, sende sms, MMS eller bruke til datatrafikk.

 

Foreksempel kan du ringe 109 min. fordelt på 68 samtaler og sende 122 gratis sms, sende 5 gratis MMS og bruke 1 MB data innenfor rabatten.

Ønsker du å benytte hele beløpet til ringing, sende sms eller til databruk er dette mulig. Valget er ditt. Oppstartspris inngår i rabatten på terningkast 6.

Hadde OneCall faktura som du har nå. Bytte over til dette og har aldri hatt så billige regninger før.

Endret av .vision
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...