Ursa Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Heisann! Lurer på om det går an å ettermontere tak-rails på en sedan Peugeot 406 2000-modell? Jeg har søkt masse på nettet, men det virker som alle takstativer er beregna på at du ALLEREDE har montert rails? Virker rart for meg om ikke dette skal gå an :/ Lenke til kommentar
gxi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Kjenner ikke til denne bilen, men generelt sett har man takrails (som standard) på stasjonsvogn. På sedan må man bruke andre metoder for montering av ting på taket. Det finnes alltids kits for dette (originalt og uoriginalt), men det vil være av den typen som ikke er beregnet for permanent montering. Endret 14. september 2010 av gxi Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du kan jo ikke montere rails på en sedan! HAHA Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har da sett rails både på Golfer og Daihatsuer her, så det stemmer ikke. Men at det er flere på stasjonvogn kan jeg gå god for. OK men det ser ikke ut til at det er mulig å få til. Synd siden det er en del flytte-ting som ikke kan fraktes på annet vis. Får krype til korset og leie henger hos Ikea. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er Golf sedan? Neeeeeeeei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå