Gå til innhold

Intervju med Funcom om Anarchy Online: Shadowlands

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg tenkte på med den uttalelsen er at det er fryktelig mange våpen du kan lage, men hvor mange av dem er det virkelig noen vits i? Hvor mange prosent av det som er mulig å lage er det grunn til å ha i spillet?

Selvsagt gjør dette mangfoldet spillet bedre, men det burde vært mer nytte, og mye, mye flere våpen f.eks. som kan lages med tradeskills.. Og da snakker jeg om våpen som er brukbare.

Lenke til kommentar

Meget bra artikkel! Endelig et intervju fra noen som faktisk har spilt spillet. Jeg mener; de fleste spillsidene pleier bare å stille de samme, lett forutsigbare spørsmålene som Gaute&co kan ta på sparket med propaganda-svarene sine. Men ikke dere! "Ingen kommentar" Haha! :lol:

-Fornøyd Adventurer-

Lenke til kommentar

Dere kaller dette en bra artikkel.

Jeg kunne lett se fra SPØRSMÅLENE i et "supposedly" objektivt intervju om Anarchy Online og Shadowlands at artikkelforfatter SPILLER EN ENGINEER SOM HOVEDKARAKTER I ANARCHY ONLINE, og sentrerte derfor nesten alle sine profesjons-spesifikke spørmål rundt, akkurat, ENGINEER.

Engineer spilles av rundt 1 av 10 spillere, resten ble "glemt".

Hvis dere kaller DET profesjonelt, så vet ikke jeg. :(

(ok ikke kom og si at din hovedkarakter ikke er Engineer, kjære artikkelforfatter, jeg kommer ikke til å tro deg allikevel)

Tenk på dette neste gang.

Lenke til kommentar
Dere kaller dette en bra artikkel.]

(ok ikke kom og si at din hovedkarakter ikke er Engineer, kjære artikkelforfatter, jeg kommer ikke til å tro deg allikevel)

Jeg spiller flere professions i AO, og en av dem er Engineer ja, men min main er faktisk Agent. Jeg nevner vel også Enf og Agent her, sammen med Engineer. Hvis du syns dette er urettferdig mot de professions som jeg ikke har spilt (det er et par jeg enda ikke har prøvd) så beklager jeg, men det er umulig for meg å sette meg inn i alle professsions, og det skjønner sikkert du også.

Hvem har forresten sagt at intervjuet skulle være objektivt?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...