Gjest frank Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei. Er en 23-år gammel (bekymret) mann. Jeg har en kjæreste som ble diagnotisert med hsv-2 nylig hos legen. Har vært sammen i et år, og det har aldri vært tenkelig at dette skulle forekomme med noen av oss. Har spurt meg selv om jeg er kilden til dette, og hvordan det er mulig, med tanke på at hun får det først nå? Vi utelukker at hun har vært utro. Kan jeg ha smittet henne gjennom oralsex? Jeg har merket at jeg har noe munnsårlignende, men jeg har ikke hatt noe sånn på flere måneder/år, men kan trygt si at jeg har noe lignende nå, men en ser jo knapt det lille såret som jeg har. (og nå har det blitt om til arr, det befinner seg i munnviken) Når det gjelder penis, så opplevde jeg for noen uker siden at jeg hadde fått noen små rifter på forhuden, og den var litt hoven, og det klødde litt. Men det plaget meg aldri, så det forsvant etterhvert, og tror selv jeg fikk riftene på grunn av røff sex og lite/ingen bruk av glidemiddel. Har googlet bilder av hvordan herpes (hsv-2) ser ut, og i alle tilfellene av det jeg har sett ser det ikke litt likt ut det jeg hadde, det var bare noen små rifter og litt opphovent som sagt. Da jeg fikk sårene jobbet jeg mye, og det forstyrret ikke jobbingen (syv dager i uken og satt stort sett i ro), symptomer som: feber, kvalme, og slike ting, skjedde aldri under den korte perioden. Hva har jeg? Vi har ikke hatt sex etter diagnosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg