Anderspr0 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Hei! Hadde spotify på telefonen min, og har premium. Noe som irriterer meg med 3GS, min er helt ny, og apps lukkes hele tiden! Da må jeg reinstallere hele drit appsen. Tilbake til saken, jeg slettet spotify fra Itunes, og skulle laste det ned igjen (FREE), men da måtte jeg plutselig betale 12 kroner, og måtte barle en del med å rappe kortet til mamma. Teit, spør du meg. Hvorfor måtte jeg betale for en gratis applikasjon?! Endret 28. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei! Hadde spotify på telefonen min, og har premium. Noe som irriterer meg med 3GS, min er helt ny, og apps lukkes hele tiden! Da må jeg reinstallere hele drit appsen. Tilbake til saken, jeg slettet spotify fra Itunes, og skulle laste det ned igjen (FREE), men da måtte jeg plutselig betale 12 kroner, og måtte barle en del med å rappe kortet til mamma. Teit, spør du meg. Hvorfor måtte jeg betale for en gratis applikasjon?! Lastet den ned nå og den var gratis, er du sikker på at du ikke lasta noe annet apps i tillegg til spotify? Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Hei! Hadde spotify på telefonen min, og har premium. Noe som irriterer meg med 3GS, min er helt ny, og apps lukkes hele tiden! Da må jeg reinstallere hele drit appsen. Tilbake til saken, jeg slettet spotify fra Itunes, og skulle laste det ned igjen (FREE), men da måtte jeg plutselig betale 12 kroner, og måtte barle en del med å rappe kortet til mamma. Teit, spør du meg. Hvorfor måtte jeg betale for en gratis applikasjon?! Lastet den ned nå og den var gratis, er du sikker på at du ikke lasta noe annet apps i tillegg til spotify? Uansett hvilken free apps jeg laster ned, må jeg fylle inn "Billinginfo" og betale 12 kroner. Noe så teit. og man kan ikke bruke mobilen engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå