Gå til innhold

[Iphone 3gs] Må betale for alle applikasjoner, selv om de skal være gratis

Anderspr0

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde spotify på telefonen min, og har premium. Noe som irriterer meg med 3GS, min er helt ny, og apps lukkes hele tiden! Da må jeg reinstallere hele drit appsen. Tilbake til saken, jeg slettet spotify fra Itunes, og skulle laste det ned igjen (FREE), men da måtte jeg plutselig betale 12 kroner, og måtte barle en del med å rappe kortet til mamma. Teit, spør du meg. Hvorfor måtte jeg betale for en gratis applikasjon?!

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Hadde spotify på telefonen min, og har premium. Noe som irriterer meg med 3GS, min er helt ny, og apps lukkes hele tiden! Da må jeg reinstallere hele drit appsen. Tilbake til saken, jeg slettet spotify fra Itunes, og skulle laste det ned igjen (FREE), men da måtte jeg plutselig betale 12 kroner, og måtte barle en del med å rappe kortet til mamma. Teit, spør du meg. Hvorfor måtte jeg betale for en gratis applikasjon?!

Lastet den ned nå og den var gratis, er du sikker på at du ikke lasta noe annet apps i tillegg til spotify?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lastet den ned nå og den var gratis, er du sikker på at du ikke lasta noe annet apps i tillegg til spotify?

Uansett hvilken free apps jeg laster ned, må jeg fylle inn "Billinginfo" og betale 12 kroner. Noe så teit. og man kan ikke bruke mobilen engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...