shit89 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei Da jeg har veldig få tråder å finne ut av hvilken film jeg leter etter, lager jeg denne posten her. Jeg kan bare huske å ha sett filmen en gang før 1994 på en fergetur fra Finnland til Sverige. Det eneste jeg husker var at i filmen var det mennesker som ble "transformert" til monstre som en slags straff for noe. På den tida syntes jeg det var direkte ubehagelig å se på, ettersom de ble til vesnene som en slags tortur og man så det på en skjerm inne i filmen. Er det noen der ute som muligens vet hvilken film jeg tenker på? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Ser du boksen med tekst ganske rett over innlegget ditt? Det står Lurer du på navnet til en film? Ikke start ny tråd, men spør i denne tråden og du vil garantert få hjelp. Prøv heller der! Endret 14. september 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Helt riktig som Bakshi sier. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg