EMS15 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hei. Meg og en kompis skal game wow igjen fram til bylan i høstferien. Han har en Disc priest, relentless 5/5, wrathful offset t.o.m boots, iLvl 251 Icc wep. Jeg har en rogue 3/5 relentless, wrathful offset t.o.m beltet, 219 MH 232 OH wep. Warrior 5/5 furious, relentless offset t.o.m wrist, 251 Battered Hilt wep. Druid full blue. Vi har tenkt til å geeke arena fram til høstferien og forhåpentligvis nå 1.8k rating. Jeg bare lurer på: Hvilke char skal jeg gå med? Jeg er klart best som warrior, men da må det geares for raid og pvp. Hvor høyt tror dere vi kan nå med warrior, 3/5 relentless 2/5 furious, 251 wep, PvE boots og waist, wrathful offser t.o.m wrist? Trinkets er regila of the horde / battlemaster evt. Arp proc eller Deathbringer's will? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Hei. Meg og en kompis skal game wow igjen fram til bylan i høstferien. Han har en Disc priest, relentless 5/5, wrathful offset t.o.m boots, iLvl 251 Icc wep. Jeg har en rogue 3/5 relentless, wrathful offset t.o.m beltet, 219 MH 232 OH wep. Warrior 5/5 furious, relentless offset t.o.m wrist, 251 Battered Hilt wep. Druid full blue. Vi har tenkt til å geeke arena fram til høstferien og forhåpentligvis nå 1.8k rating. Jeg bare lurer på: Hvilke char skal jeg gå med? Jeg er klart best som warrior, men da må det geares for raid og pvp. Hvor høyt tror dere vi kan nå med warrior, 3/5 relentless 2/5 furious, 251 wep, PvE boots og waist, wrathful offser t.o.m wrist? Trinkets er regila of the horde / battlemaster evt. Arp proc eller Deathbringer's will? Kjør Disc, Resto Druid og MS warrior. Dobbel healer med mana burning og MS...win Jeg har prøvd TSG et par uker nå (MS, DK, Holy paladin), men tenker å gå over til setupen jeg nevner her. Endret 13. september 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Tenker meg at det er 2v2 han vurderer å kjøre ettersom det var han og en kompis. Disc/Rogue: Folk med god synergy kan gjøre veldig bra med denne setupen. Den har vært veldig populær gjennom sesongene. Har spilt denne selv en god del, og med en rogue som vet hva han gjør er det skøy. Men, den kan godt gjøre deg irritert på grunn av roguen sin mobillity og priesten sin mana. Disc/Feral: Ingen ms effekt kan gjøre setupen frustrerende, men på grunn av damagen til Feralen + Disc kan setupen virkelig gjøre bra (10k FB crits er digge). Du har mobillity(her denger du møkka av mager med dispel), Cyclone(som er en CC som du bare kan trinkete), og Innervate som gjør at Priesten kan kjøre mer offensiv pga mer mana tilbake. Bruk Innervaten godt da. Kampene kan vare eviglenge så lenge dere ikke får sync. Disc/Arms: ms effekt, synes selv det er lite med peels. Men Warrior kan gjøre så utrolig bra med en dispeller. Problemer blir bare å holde folk vekk fra Priesten sånn at han ikke dør. God surv som Warr, damagen er stort sett konstant og Priesten kan sette inn dødsstøtet med HF + SW:D. Nå har jeg ikke prøvd setupen før så kan egentlig ikke si så veldig mye om den. Når det kommer til PvP er det litt annerledes. Rogue/Mage/Priest, Disc/Feral/Rogue, Warr/Mage/Priest, Warr/Pret/Priest osv. Noen setups kan gjøre det bra, andre er tier2 setups. Skal du ha noe som virkelig krever gode spillerne/sync så sats for all del på RMP. EDIT: Lunsj over. Om nom nom. Skrev om hele greia. Endret 17. september 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 å møte feral/disc er hat. katten må vere meget god pvp dog. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Kjør Disc, Resto Druid og MS warrior. Dobbel healer med mana burning og MS...win Dispel cleave funker veldig dårlig når warrioren har dårlig gear selv om hvor skilled man måtte være. Ingen kommer til å la en ussel warrior med fullt furrious gear og dårlig våpen drepe dem. Dispel cleave er veldig avhengig av at warrioren har bra gear, som vil si en miks av de beste PvE og PvP delene for i det hele tatt klare å oppnå noe som helst preasure. Et kjempebra geared dispel cleave team kan lett være like dødelig som et 2 dps/healer team. Dispel cleave er ikke et mana outlast team, hvis man har bra gear og vet hva man gjør så tar det ikke så lang tid å lande en killing blow. Endret 28. september 2010 av DNA Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kjør Disc, Resto Druid og MS warrior. Dobbel healer med mana burning og MS...win Dispel cleave funker veldig dårlig når warrioren har dårlig gear selv om hvor skilled man måtte være. Ingen kommer til å la en ussel warrior med fullt furrious gear og dårlig våpen drepe dem. Dispel cleave er veldig avhengig av at warrioren har bra gear, som vil si en miks av de beste PvE og PvP delene for i det hele tatt klare å oppnå noe som helst preasure. Et kjempebra geared dispel cleave team kan lett være like dødelig som et 2 dps/healer team. Dispel cleave er ikke et mana outlast team, hvis man har bra gear og vet hva man gjør så tar det ikke så lang tid å lande en killing blow. Det er klart, jeg tar utgangspunkt i en Warrior med tilsvarende gear jeg selv har. 2v2-wise; At Warrior har god survivability er hvertfall ikke tilfelle. Møter man Mage+Rogue, skal du se hvor lang tid det tar å brenne ned en Warrior. Dismantle umuliggjør Spell reflects, Tricks of The Trade på Mage, Shatter combos og Rogue nuke samtidig som sheep/blind/sap på priest..good luck med å overleve den der gitt 2v2 for Warrior innebærer enten Resto Druid eller Holy Paladin for å spille optimalt, men som nevnt over her, er Rogue+Priest en relativt sterk combo om man har samarbeidet i boks. Shadow Priest+Rogue er også en syk combo, antagelig enda bedre enn Disc+Rogue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå