Kenny-T Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg ønsker å oppgradere huset mitt, og er på jakt etter et nytt EOS 50D. Er det noen butikker som har dette i det hele tatt, eller må jeg ta til takke med et brukt eksemplar? Jeg ønsker helst å handle i Norge. Lenke til kommentar
Lasse1953 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har et kjøpt 10/5 som jeg ønsker å selge. Er du interessert? [email protected] Mvh Lasse Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det kan virke som landet er støvsugd for 50D-er. Er også Scandinavian Photo tomme? Det er nok fare for at det er bruktmarkedet som gjelder. 60D frister ikke den da? Lenke til kommentar
Kenny-T Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 60D har jeg i grunnen ikke sett så mye på, eller satt meg inn i. Når blir dette tilgjengelig for forbruker omtrent da? Hvordan er skuddtakten på dette huset? Skal i all hovedsak brukes til sportsbilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 60D kommer i butikkene om et par uker i følge de som vet slikt. Skuddtakten er litt lavere enn 50D. Mens autfokus-systemet er rimelig likt. Men hvis du skal bruke kameraet i hovedska til sport; så tror jeg nok at en 7D er mer egnet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Pixmania påstår de har 50D på lager,men det er en butikk jeg ikke ville handle fra. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Å finne et nytt 50D i Norge er vanskelig, det finnes noen få i prislista fra norske butikker med dette er kit-pakker til over 10K. Å finnet ett nytt hus til prisene som var i vår er vel umulig. Jeg støtter Nautica's advarsel om å bruke Pixmania, dette er ikke en norsk butikk, som får variable karakterer og av egen erfaring så kan jeg si at man kan være heldige med dei men det skapes også en del problemer å handle der. 50D er ett godt kamera (har hatt det tidligere), men hvis du er ute etter ett kamera med høg skuddtakt så er jeg usikker på om det er det rette for deg. Hvis 7D ikke ligger langt over ditt budsjett så er det noe du så absolutt bør vurdere. Lenke til kommentar
Kenny-T Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Jeg rakk desverre ikke å raske med meg et 50D for en stund siden når det var rimelig gunstige priser rundtom... Kit-pakker er ukurant, da jeg har en del greie objektiver fra før som jeg føler dekker mine behov. Når det gjelder Pixmania, har jeg hørt om mange som har dårlig erfaring derfra, så jeg velger å holde meg vekke. Tror jeg må ta en nærmere kikk på 7D, selv om jeg egentlig ikke burde ta meg råd... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Tror jeg må ta en nærmere kikk på 7D, selv om jeg egentlig ikke burde ta meg råd... Velkommen til harikkerådmendetmåjeghaklubben Edit:får vel ønske deg velkommen til forumet her også Endret 14. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Kenny-T Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Takk for det! Jeg tror faktisk fornuften stikker av med seieren denne gang, siden jeg har et nesten nytt 50D på hånden, til halve prisen av et 7D hus. Jeg tror uansett jeg blir fornøyd, har hørt mye bra om 50D. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 for et par dager siden var jeg med en kompis som skulle ha kamera og vi fikk vite i butikken at Canon har store leveranseproblemer i Europa. Lenke til kommentar
Bjørn59 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Fjernet salgsannonse. Se retningslinjene punkt 1: "Kjøp og salg på forumet er forbudt" Endret 25. september 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Heisan, Jeg har kjøpt nytt, og vil selge mitt Canon EOS 50D. Kameraet ble kjøpt nytt i mai `09, og er pent behandlet. Kontaktes helst pr. mail. Det du gjør her er ikke helt lovlig,skal du absolutt gjøre det på denne måten burde du "kamuflere" annonsen eller så kommer moderatorene og tar deg.Du må også tenke på at du har vært medlem her i snaue halvtimen og ikke en kjent bruker,flere vil nok karakterisere denne "annonsen" som tvilsom. Bruk heller bruktmarkedet her,det er helt gratis og du blir kvitt kameraet like fort og ingen blir sur på deg og alt foregår i et mer "seriøst medium" Endret 25. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå