Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å finne et nytt 50D i Norge er vanskelig, det finnes noen få i prislista fra norske butikker med dette er kit-pakker til over 10K. Å finnet ett nytt hus til prisene som var i vår er vel umulig. Jeg støtter Nautica's advarsel om å bruke Pixmania, dette er ikke en norsk butikk, som får variable karakterer og av egen erfaring så kan jeg si at man kan være heldige med dei men det skapes også en del problemer å handle der.

50D er ett godt kamera (har hatt det tidligere), men hvis du er ute etter ett kamera med høg skuddtakt så er jeg usikker på om det er det rette for deg. Hvis 7D ikke ligger langt over ditt budsjett så er det noe du så absolutt bør vurdere.

Lenke til kommentar

Jeg rakk desverre ikke å raske med meg et 50D for en stund siden når det var rimelig gunstige priser rundtom...

Kit-pakker er ukurant, da jeg har en del greie objektiver fra før som jeg føler dekker mine behov.

Når det gjelder Pixmania, har jeg hørt om mange som har dårlig erfaring derfra, så jeg velger å holde meg vekke.

Tror jeg må ta en nærmere kikk på 7D, selv om jeg egentlig ikke burde ta meg råd...

Lenke til kommentar

Heisan,

Jeg har kjøpt nytt, og vil selge mitt Canon EOS 50D. Kameraet ble kjøpt nytt i mai `09, og er pent behandlet.

Kontaktes helst pr. mail.

Det du gjør her er ikke helt lovlig,skal du absolutt gjøre det på denne måten burde du "kamuflere" annonsen eller så kommer moderatorene og tar deg.Du må også tenke på at du har vært medlem her i snaue halvtimen og ikke en kjent bruker,flere vil nok karakterisere denne "annonsen" som tvilsom.

Bruk heller bruktmarkedet her,det er helt gratis og du blir kvitt kameraet like fort og ingen blir sur på deg og alt foregår i et mer "seriøst medium" :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...