Scones/w/bones Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg går inn i commandprompt (windows 7), og skal følge en guide til "hvordan installere win7 fra minnepenn". Får beskjed om å gjøre dette: Kommandoer i CMD: diskpart type “list disk” and you will see all connected disks and numbers select disk X (X being the number of the usb disk ) clean create partition primary select partition 1 active format fs=fat32 assign exit Forbi format fs=fat32 har jeg ikke kommet. Formatteringen tar laaang tid(!). 38% på 1,5t. Jeg går inn i Disk Management, høyreklikker på minnepennen, velger "Cancel Format". Maskinen ser ut til å så vidt jobbe i et halvt sekund, og så skjer ingenting. Fortsetter å formatere.. sakte. What to do? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bruk noe annet å formattere med.Søk etter "HP usb format tool" på google, hvis du ikke har tilgang til noe annet(gparted er fin hvis du har tilgang til linux eller kan kjøre den som live cd). Vet ikke om win format i command har en funksjon som tillater hurtig format? Deretter går du inn i /boot på win7 skiva via command Så følgende kommando : bootsect /nt60 x: X er da minnepenn Nå er det bare å kopiere alt fra win7 skiva over på minnepenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 napp ut pennen og begyn på nytt. Bruke denne kommandoen om du ønsker raskere hastighet. format fs=fat32 QUICK BTW. CMD må kjøres som administrator. Det hjelper ikke å være administrator, du MÅ velge kjøre som administartor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå