Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er Child of Eden egentlig så populært, skjønner ikke vitsen med det. Syntes det virker helt meningsløst, er jo ikke noe mål eller noe med spillet.. :S

 

Prøvde det med lillesøstra mi på 8. Tror vi spilte første bane også var spillet lagt bort. Det virker ufattelig kjedelig og lite spennende. Ser heller ikke poeneget med hva som er meningen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter det jeg har lest i tråden hittil virker det ikke som om det går, men jeg kan jo spørre allikevel. Har xbox'en koblet til en TV på veggen rett bak/over PC-skjermene, og vurderer Kinect til ansikts-tracking i Forza IV og senere til talegjenkjenning i Mass Effect 3 når det kommer. Kinect-enheten vil da bli stående på skrivebordet foran PC-skjermene, eventuelt rett under bildet på TV'en, og avstand mellom meg og sensor bil variere fra 40 til 150cm ettersom hvor langt jeg sitter fra skrivebordet når jeg spiller konsollspill. Er ikke interessert i hoppogsprett-spill, er kun ansikts/talegjenkjenning jeg er ute etter. Er det noen vits i å prøve, eller er det like greit å hoppe over?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...