Pubé Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er IKKE samme greiene med Kinect :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Tok nettopp å bestilte meg Kinect. Håper plassen er god nok på rommet der Xboxen er plassert. Har hatt Wii på rommet tidligere, det funket veldig bra. Så tror nok det er samme greiene på Kinect. Du trenger ca 3 meter med åpen plass forran tv`n til kinect, og ca 2 meter i bredden. Usikker på hva manualen sier, men det er de erfaringene jeg har gjort meg i hvert fall... WII krever betydelig mer enn det, jeg måtte ommøblere stua for å få spillt med Kinect, med WII fungerte det ypperlig slik jeg hadde det før... Så, ja, det er stor forskjell... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Og du burde ha enda mer i bredden hvis du skal spille med to personer Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Venter på at microsoft skal skjønne at andre en de, kan også snakke engelsk. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er verdt å merke seg at ikke alle Kinect-spill krever en gymsal for å fungere. Det er bare ikke så mange av dem ennå. Dersom man ønsker å spille sport- og dansespill så sier det seg selv at man trenger noen kvadratmeter med fritt spillerom Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Dumt å spille kinect adventures, i et rom der det er 30-40* + solen skinner inn som fy, det blir varmt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Med Wii peker du med wiimoten på sensoren på TV'n. Derfor har ikke avstand noe å si, det blir som å peke fjernkontrollen mot TV'n. Kinect derimot, dekker et stort område med tusenvis av infrarøde prikker (kan ses gjennom infrarødt kamera/kikkert), og hvordan du beveger deg inni feltet med prikker leses av kinecten. Det er så mange prikker du dekkes av, at kinecten "ser" deg som en slags strekmann i 3D. Derfor vil ikke alle bevegelser registreres hvis du står eller vifter for nært skjermen, da du ikke står innenfor "prikke-området". Så det er HELT forskjellig virkemåte fra Wii. Du holder jo ingenting i hendene (i motsetning til Wii og PS Move) for å registrere bevegelsene dine. Her har en filmet gjennom nattkamera hvordan rommet "mappes" av Kinecten. http://www.youtube.com/watch?v=E-x8Mn1l3rA Du ser tydelig sonen den opererer innenfor. Endret 24. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 På Kinect Adventures sier den at 1,8m - 3,0m er passe, men vil si at om du skal spille 2 bør du hvertfall være ca 3 m fra TVn. Og en del i bredden og.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Yeah, og bruker du prosjektor og lerret i stedet for TV i et rom med normal takhøyde, stå for guds skyld ikke like under prosjektoren når du holder på. Jeg gjorde det og stanga huet i prosjektoren, gikk heldigvis bra med oss begge, men måtte stoppe spillet for å finjustere den tilbake til opprinnelig posisjon. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Litt dumt hvis du går forran bildet å Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Noen som vet om noen kommende spill med mere story til kinect? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Rise of Nightmares kanskje? Det kommer i løpet av sommeren. Den raske lanseringsdatoen gjør dog at jeg frykter for kvaliteten til spillet. Vi får bare vente og se. The Gunstringer ser ut til å bli et underholdende XBLA-spill, men ikke forvent deg en innviklet historie. Planen er at det vil dukke opp på XBL i løpet av våren. Endret 14. april 2011 av Leflus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Synes den ser litt spennende ut. Men redd for at man går lei fort.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har sett dette? Som forventet selvfølgelig, men ta en titt .. "Avatar Kinect" Det + noe sims preg = (/Real Life) Ingen dato på når dette vil komme, tror heller ikke med noen av de spillene som Rise of Nightmares heller. Men gleder meg til Forza 4 og andre spill hvor det vil være mulighet for å bruke Kinect til mini-games og andre små-ting i spillet Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Åhh digg å få vite at det kommer litt ordentlige spill til Kinect Gleder meg til Fable spessielt kanskje, og mye annet bra ser det ut til på E3 Endret 6. juni 2011 av PrideCake Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er vel å ta litt i å kalle onrail spill ordentlige spill...men spesielt Fable så faktisk gøy ut. Og Minecraft skulle ha Kinect support om jeg ikke hørte feil? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jepp kinect støtte, men fable virket kjedelig. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg syntes bade Minecraft og Fable til Kinect hørtes bra ut Tror det er noe som jeg skal skaffe meg når den tid kommer, og Forza 4 med Kinect støtte kan jo muligens bli litt bra? Tenker hvertfall jeg Så også Ghost Recon komme med støtte men vet ikke akkurat hvor bra dette vil funke .. Minecraft med Kinect http://www.youtube.com/watch?v=RsQhx-VXpjA Fable: The Journey med Kinect http://www.youtube.com/watch?v=7nhhUlOurG0 :) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ghost recon så faktisk ganske bra ut, likte spessielt delen der du kan endre våpnenen helt slik som du ønsker. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Hvorfor er Child of Eden egentlig så populært, skjønner ikke vitsen med det. Syntes det virker helt meningsløst, er jo ikke noe mål eller noe med spillet.. :S 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå