Wutwut Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Må si at Kinect er en veldig "revolusjonerende" (om jeg får lov til å kalle det det) og morsom treningsmetode! Må si man kan bli ganske svett etter å ha spilt en liten stund! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er veldig enig der JT-NIKO! Har ikke angret et sekund at jeg kjøpte meg Kinect den fredagen som var :!: Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Her var det stille ^^, Om dere ikke har sett denne enda, så anbefaler jeg å se den ^^ xD http://www.youtube.com/watch?v=THv-EA4EzSY&feature=player_embedded# Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Her var det stille ^^, Kinect er jo ikke akkurat noen stor suksess i Norge så det er ikke så rart. Move knuser kinect fullstendig her. I Sverige gjør kinect det ganske bra men i resten av norden går det virkelig dårlig. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Her var det stille ^^, Kinect er jo ikke akkurat noen stor suksess i Norge så det er ikke så rart. Move knuser kinect fullstendig her. I Sverige gjør kinect det ganske bra men i resten av norden går det virkelig dårlig. Vel hvis du kan komme med tall så vil jeg gjerne se dem, med tanke på at kinect har solgt nesten dobbelt så mye som forventet Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Her var det stille ^^, Kinect er jo ikke akkurat noen stor suksess i Norge så det er ikke så rart. Move knuser kinect fullstendig her. I Sverige gjør kinect det ganske bra men i resten av norden går det virkelig dårlig. Vel hvis du kan komme med tall så vil jeg gjerne se dem, med tanke på at kinect har solgt nesten dobbelt så mye som forventet Hardware tall er umulig å oppdrive selvsagt men Sports Champions for eksempel selger bedre enn ALLE kinect spill i Norden, selv i dag. Det viser jo at Move gjør det bedre. Ingen andre steder i verden jeg har sett hvor dette er tilfelle. Nordic Week 4 2011 Multiformat 1.DEAD SPACE 2 2.LITTLEBIGPLANET 2 3.CALL OF DUTY: BLACK OPS 4.FIFA 2011 5.BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 6.NEW SUPER MARIO BROS 7.THE SIMS 3 8.ASSASSINS CREED: BROTHERHOOD 9.THE SIMS 3: LATE NIGHT 10.GRAN TURISMO 5 11.SUPER MARIO ALL STARS 12.WORLD OF WARCRAFT: CATACLYSM 13.NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT 14.MASS EFFECT 2 15.MARIO KART 16.CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2 17.THE SIMS 3: AMBITIONS 18.SPORTS CHAMPIONS 19.READ DEAD REDEMPTION 20.LEGO STAR WARS THE COMPLETE SAGA http://www.swedishgamesindustry.com/nordic-chart.aspx Sports Champions på 18 plass. INGEN kinect spill. Dette til tross for at Kinect gjør det ganske bra i Sverige. http://www.swedishgamesindustry.com/swedish-chart.aspx?t=w&w=4&y=2011 Likevel klarer ikke noen kinect spill å komme blant topp 20 i Norden. Det viser hvor bra move må selge i Norge, Danmark og Finland i forhold til kinect. Endret 10. februar 2011 av Artemia Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå må du tenke på at den kan innholde feil. Og, det var uke 4. Move har hvert ute en stund lengre enn Kinect. Og,jeg sier ikke at Move ikke har solgt bedre enn Kinect. Jeg vil heller ha tall fra butikkene selv, fra start til nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Alltid skal det komme en anti-Kinect inn her å virke smart. Vi har hatt en tilnærma diskusjon før og resultatet var at Kinect er størst og vi vil ikke ha dere her. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Han bare sier sine egne meninger etter uke 4 xD Nesten som å komme på examen i ..... å bare ha hvert der den siste uke, for å si det san, du lærer ikke veldig mye.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Alltid skal det komme en anti-Kinect inn her å virke smart. Vi har hatt en tilnærma diskusjon før og resultatet var at Kinect er størst og vi vil ikke ha dere her. Vel.. Han har rett i at Kinect ikke har solgt like bra i Norge som den har gjort i f. eks USA og Storbritannia. Jeg er dog enig i at han kan holde det utenfor denne tråden. Spesielt med tanke på at forumet har en egen tråd for diskusjon rundt salgstall. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Salgstall vet jeg ingenting om. Men èn ting er sikkert, kinect har MYE større potensiale enn dildoen til PS. Å veive rundt med en pinne er gammel teknologi og var fascinerende når Wii kom ..noe galt må det også være med den når det støtt og stadig kommer innom en Move-fan og skal trolle i kinect-forumet 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hehe, men er ikke egentlig: Wii=move Eye toy=wii/kinect/move Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Håper bare Microsoft kan gi ut en patch som retter på det du kan styre 360en med stemmen din for alle. Leste om noen brukere i Irland som ikke får bruke det siden deres morsmål er engelsk, ganske patetisk at stemme greiene ikke funker for alle, jo den funker i offline modus borte fra Live. Jeg vil at den skal fungere når man er online! Ellers så blir jeg litt skuffa over Kinect viss ikke stemme updaten kommer iløpet av året Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hehe, men er ikke egentlig: Wii=move Eye toy=wii/kinect/move Eyetoy er vel ikke mye å nevne.. Da kan jo gamle Zapperen til Duckhunt sammenlignes med Move også ? :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kommet noen greie spill som er morro å spille alene? Ser ut til at det kun er små, artige spill som har kommet ut, ingen seriøse spill med litt historie... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Selv om move har solgt mer i norden enn Kinect, betyr ikke at move er så jævla mye bedre. Move er billigere, det er flere som har PS3 i norge, og det er lettere å forstå konseptet. Diskusjonen Move vs. Kinect har ingenting i denne tråden å gjøre, samme med salgstall rundt de to. Kinect hatere: Ut av denne tråden. Nå. Endret 10. februar 2011 av Zoro Sama 2 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg skjønner enda ikke vitsen, i alle tråder hvor det er diskusjon om en eller annen ting, så må det komme en som er i mot det. Også skal man komme å klage og irritere. Det er jo morro det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er her for å lese om, diskutere litt og snakke om Kinect, Kinect spill osv, ikke å se PS3 fanboys komme å poste salgstall der Move selger mye bedre og rakke ned på Kinect. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Herlig sinne i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå