MrL Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg ser oftere Move enn Kinect her i byen hvertfall. Tror jeg aldri har sett at det har vært utsolgt Veldig mange butikker som ikke har hatt Move inne mer enn første uka det ble lansert, for å så fått inn partier først nå i jula Det gjelder i så fall ikke butikkene her i fredrikstad Hehe det kan vell variere Men som sagt.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Men det der gjelder hele Europa Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er ganske greit å få tak i Move-bundle. Men de ekstra kontrollerene er umulig å få tak i, i Norge. Bestilte to ekstra, en andre-kontroller ekstra til meg, og en til de jeg kjøpte move-bundle julepresang til. Da jeg gjorde det, rundt 3-4 desember, stod det at de skulle få inn 61 stk. 13-14. desember, men når den dagen ble passert så ble ikke det lagt av noen til meg, og datoen når neste sending kom ble skiftet til 16.-18. Januar eller noe slikt, får vel gi bort min egen kontroller, så de to barna kan spille samtidig, så blir ikke move-kontrollere på meg i romjulen. :-/ Så enten spekulerer butikkene med falske shipment-datoer, eller så er det enorme bak-ordre på ekstra-kontrollere.. Hadde det vært færre kontrollere enn 61. stk. som skulle komt på lager den dagen 10 dager etter jeg bestilte, ville jeg vært villig til å tro på at det var store ordrer, men nå tror jeg at Sony nesten ikke produserer ekstra-kontrollere her i Europa, og butikkene sier at de kommer på lager, for å få tak i pengene våres tidligst mulig, og stjele rentene våres. Selvsagt kunne jeg kjøpt en move start-bundle for hundre kroner ekstra og hatt ett reserve-kamera, men er litt sånn at jeg nekter å betale mere av prinsipp. :-/ Virker som de har lignende problem i USA, med Kinect, enkelt å få tak i dersom du kjøper det bundlet med 360, men verre å få tak i standalone. Der virker det som om det er enkelt å få tak i move-kontrollerer dog, men går ikke under toll-grensen. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Noen forslag til hvor man får kjøpt xbox 250gb + kinect bundle til en rimlig pris? Ser det varierer en del fra butikk til butikk. Endret 22. desember 2010 av lubb Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 http://www.gizmocrunch.com/games/4235-microsoft-kinect-ipad?sms_ss=facebook&at_xt=4d1318d8e13a4da2,0 Hva sier dere nå Kinect hatere? 1 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ingenting virker det som?? =) hehe. Har selv Xbox og kinect, veldig fornøyd.. Synes den er presis og morsom. Og det går jo rykter om at den skal bli enda mere presis... wee =) Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg er kun fornøyd, selv jeg bare har prøvd Kinect Sports, og Adventures. Og de er hvertfall gode spill. Men jeg gleder meg til om det kommer noen spill med en litt bedre story og "campaign" om man skal kalle det det. Sånn som Star Wars kanskje, eller Harry Potter.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Melder meg inn her! Fikk Kinect til jul.. Weee! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Fikk også Kinect til jul Har bare lånt det før ... Er det noen som vil foreslå noen spill? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 http://www.gizmocrun...318d8e13a4da2,0 Hva sier dere nå Kinect hatere? Jeg er vel ingen hater, synes bare det er totalt uinteressant per dags dato. Grunnen? Spill. Jeg vil spille fete, morsomme spill og det er det dårlig med av BÅDE på Kinect og Move. Derfor dropper jeg begge på konsollene mine frem til det eventuelt kommer noen kule spill. Lenke til kommentar
heljik Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 trenger større harddisk ! Kjøpte 4 G kinect (eneste i butikkene før jul) og la inn Forca 3 med tilleggs-cd. Plutselig har jeg bare 0,9G ledig på harddisk. Ser at det selges 250G harddisker og de nyeste av dem kan settes inn i bytte mot dvergen på 4G, men kan jeg i stedet plugge inn en 1T ekstern harddisk til samme pris? må jeg da tenke på skrivehastighet og sånt, eller er alt dugelig? har hatt xbox i totalt 18 dager, så kunnskapshullene er store... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 nope, du må kjøpe en Harddisk som er lagd til Xbox 360 av MS pass på at du ikke kjøper en til tjukkas modellen, du skal ha en til slim Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 trenger større harddisk ! Kjøpte 4 G kinect (eneste i butikkene før jul) og la inn Forca 3 med tilleggs-cd. Plutselig har jeg bare 0,9G ledig på harddisk. Ser at det selges 250G harddisker og de nyeste av dem kan settes inn i bytte mot dvergen på 4G, men kan jeg i stedet plugge inn en 1T ekstern harddisk til samme pris? må jeg da tenke på skrivehastighet og sånt, eller er alt dugelig? har hatt xbox i totalt 18 dager, så kunnskapshullene er store... Selges uoriginale også så er en del billigere. Sjekk ebay, dealextreme og kanskje også finn.no... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Koster jo kun 499 for en slik harddisk så ser ikke poenget med å kjøpe noe som du kan få problemer med. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Har et spørsmål her. Er en xbox uten tilgang til live som får beskjed om å oppdatere for å kunne spille med Kinecten? :S Men siden det ikke er live tilkobling til den, hva skal jeg gjøre? Og btw, den lyser rødt ;P BTW; Ikke min xbox, men noen andre med Kinect ... Endret 13. januar 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Følger det ikke med en CD? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kommer det snart noen spill som rettferdiggjør et kjøp av Kinect egentlig? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kommer det snart noen spill som rettferdiggjør et kjøp av Kinect egentlig? Dance Central, Kinect Sports og Kinectimals. De kom ut i fjor. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Følger det ikke med en CD? Tror ikke det nei .. Den er brukt på en xbox med internett en gang, men vanligvis brukes den ikke med det. What to do? :S Lenke til kommentar
Panter Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Det følger med et spill, Kinect Adventures, det er CDen det snakkes om og som oppdaterer Xbox 360 til å kunne brukes med Kinect. Endret 16. januar 2011 av Panter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå