Emils. Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Står jo hvor mange unike eiere det er. Gir ikke noe mer riktig bilde da, da sikkert flere er "smarte" nok til å kjøpe 2 eller flere Move Starter Pack. Det jeg regner med kilden har gjort er å få info fra Sony over hvor mange unike PS3er som har koblet seg opp mot Move. Dette blir bare vill tipping da Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nå står det svart på hvit at det er et estimat VGChartz selv gjør på unike brukere og ikke tall fra Sony i artikkelen du linker til. Grunnen til at jeg nevner "Starter pack" er at det er lite sansynlig at man kjøper flere av dem til eget bruk (det er billigere å kjøpe en ekstra kontroller utenom, enn å kjøpe to starterpacks). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kinecten vil ikke høre på meg har satt den på United States men neeeei da... noen som har fått speech til å fungere? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kinecten vil ikke høre på meg har satt den på United States men neeeei da... noen som har fått speech til å fungere? Jeg har satt locale til Norge, og kan bare si: "xbox... kinect" og motsatt. For flere funksjoner må du være offline. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvilke talekommandoer er tilgjengelig om en har kinect? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 rart den ikke vil høre på meg da sier xbox men ingen ting skjer Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Satte locale til United Kingdom og kunne snakke ivei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ja fikk det til nå, måtte logge av Live for å få det til.... håper de fikser dette snart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du kan snakke til enkelte menyer, som å si "xbox pause" eller "xbox start" for å starte videospilling. Problemet er at det er så inkonsistent, noen menyer må du bruke xbox stikka på, mens andre kan du plutselig bruke hendene eller stemmen på. Er vel meningen spill skal utnytte det også, men ingen av launch-titlene har meningsfull stemmestyring enda. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Haha, jeg gleder meg til vi kan spille FPS med Kinect... http://www.youtube.com/watch?v=7XzYDpAQ-xg&feature=related Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva spill har folk testet her? Må si at Dance Central, Kinect Sports og Kinectanimals har virkelig slått an her i huset for både store og små:-) Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Adventures var lite spennende. Her går det i Sports. Tenkte å prøve Dance Central og Your Shape: Fitness Evolved etterhvert. Foreløpig er det ikke så mye spennende titler synes jeg, men Star Wars Kinect blir høydaren for meg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Tidenes dilemma, har den første Xbox 360-versjonen hjemme nå, men skal kjøpe Kinect. Så er det bare 1000kr forskjell på kun kinect og kinect+xbox 360. What to do? Er den nye xboxen verdt 1000kr ekstra? Endret 22. november 2010 av aklla Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 tja, en får nå kinect til 999,- i disse dager:-) Pakke med xbox og kinect koster vel 2500? Her må det kjøpes inn Zumba og Youre Shape til jentene i huset, så noen som har testet disse? Hva med Sports Island eller Game Party In Motion? Lyst på flere spill til kinect, men vil ikke kjøpe bare for å kjøpe heller. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 tja, en får nå kinect til 999,- i disse dager:-) Pakke med xbox og kinect koster vel 2500? Her må det kjøpes inn Zumba og Youre Shape til jentene i huset, så noen som har testet disse? Hva med Sports Island eller Game Party In Motion? Lyst på flere spill til kinect, men vil ikke kjøpe bare for å kjøpe heller. nja... Kinect: 1295,- Siba, eneste som har på lager, samt at de har fysisk butikk, så man slipper frakt. Kinect+xbox: 2295,- Siba, billigste pakke Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Elkjøp har nå prisgaranti uansett, så har andre den til 999 får du den på elkjøp til 999. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Elkjøp har nå prisgaranti uansett, så har andre den til 999 får du den på elkjøp til 999. Men de har den ikke på lager... Ser de har fått den på lager nå Hvor står det at de har prisgaranti? Elkjøp er uansett billigere enn andre fysiske butikker, så prisgarantien har lite å si Endret 22. november 2010 av aklla Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tja, jeg gikk inn på elkjøp på lørdagen, viste til tilbudet de har/hadde på lefdal og fikk varen til samme pris. Dvs, på vei til kassen lå det en kinect under kuppvarer på grunn av 30 dagers returrett. Spillet som fulgte med var alt åpnet, ergo forseglingen var brutt og jeg fikk det med meg for 699:-) Men, jeg hadde i utgangspunktet blitt enig om en pris på 1039,- pga deres prisgaranti. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ser ut til at Lefdal ikke har det tilbudet nå lengre. Ser sensoren koster 1 089,- hos elkjøp, så da stikker jeg vel dit. Og da snakker vi plutselig 1200 ekstra for ny xbox Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Slim er jo klart mye finere å se på, og tar seg bedre ut i tv-benken. I tillegg får du jo ny garanti osv ved å kjøpe ny, og du får vel litt penger om du selger din gamle brukt med de spillene du ikke lengre bruker. Er jo ikke mye penger du trenger å ta for den heller før mellomlegget blir så lite at ett helt nytt kjøp blir det beste å gjøre. Eventuelt kan du jo ha du modifiserer og en som er original:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå