Gå til innhold

Kinect - Tråden

Wutwut

Anbefalte innlegg

Sikkert blitt nylig ansatt hun da. For hun skriver jo ikke særlige gode spillanmeldelser. Så blir som du sier umulig å finne ut hva som fungere bedre og dårlig med spill. Sett dette flere ganger hos hun, bare orka ikke sjekka hvem det var som hadde skrevet spillanmeldelse for VG. Synes forøvrig at VG er elendige på anmeldelser. Stoler mer på gamer.no og spillverket ettersom de har personer som tar dette mer proft og studerer objektet bedre. VG bruker vel freelancere? Greit nok at de slakter ting, for det gjør alle, men da må man faktisk begrunne det. Det å skrive at "Singstar Dance kom for litt siden" er ikke nok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert blitt nylig ansatt hun da. For hun skriver jo ikke særlige gode spillanmeldelser. Så blir som du sier umulig å finne ut hva som fungere bedre og dårlig med spill. Sett dette flere ganger hos hun, bare orka ikke sjekka hvem det var som hadde skrevet spillanmeldelse for VG. Synes forøvrig at VG er elendige på anmeldelser. Stoler mer på gamer.no og spillverket ettersom de har personer som tar dette mer proft og studerer objektet bedre. VG bruker vel freelancere? Greit nok at de slakter ting, for det gjør alle, men da må man faktisk begrunne det. Det å skrive at "Singstar Dance kom for litt siden" er ikke nok

Tror hun har jobbet der ganske lenge, om jeg husker riktig var det hun som ga Rogue Galaxy (PS2) en 6'er på terningen, og favorittgenren henens var rollespill, fra en presentasjon av annmelderene for to-tre år siden. :)

Hun har allerede annmeldt Singstar (Terningkast: 5), og hvis du vil lese om det, så kan du jo gjøre det i den annmeldelsen. :-/

Eneste hun skrev var Dance Central var uheldig fordi hun hadde nettop spillt Singstar Dance, og dette føltes litt simpelt i forhold.

Resten av annmeldelsen var utelukkende om Dance Central, som seg hør og bør.

Kan skjønne at noen liker Spillverket-artikler bedre, det er greit nok, de har noen bra artikler..

Men Gamer.no er bare latterlig, verdens klart dårligste spill-site.

Det beste som skjedde med diskusjon.no noensinne er når gamer.no forsvannt herifra. :)

Du finner mindre fanboy-vrøvl på N4G!!

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Jeg er 30 og kjøpte Kinect. Spilte det med et gjeng her på lørdagen og hadde det fantastisk gøy! Vi testa Kinect Adventures såklart, Dance Central og Kinect Sports. Siste gjengen dro vel i 6-tiden og alle var enige om at dette var noe helt nytt og veldig gøy. Det mente de på søndagen også så det var ikke bare alkoholen som snakket ;) Verd 1200,-? Hell yes.

Lenke til kommentar

Men deg ødelegger på ingen måte. Synes spillopplevelsen er fantastisk.

Det er bra, har sett frem til dette helt siden jeg så traileren på youtube for noen måneder siden, å selvfølgelig presterte jeg og selge xboxen min noen uke før dette!

Men, men blir kjøpt slim å kinect sammen, bare dumt jeg solgte alle spillene også, får vel handle inn noen når jeg får det levert :D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en pakke med Xbox 4gb slim og Kinect i går. Det virket som om dama også synes det så gøy ut. Hun lider av alvorlig PC- og gadgetvegring, så dette var positivt :D Ulempen er at stua må ommøbleres litt for å spille sammen med andre. Det er jo en ganske grei treningsøkt å spille nå og det er faktisk gøy.

Kinect adventures var ikke så veldig spennende. I dag har jeg kjøpt Kinect sports og det var mer gøy. Harddisk ble også en bonus :)

Nå gleder jeg meg til Star Wars Kinect :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

da har jeg kjøpt meg Kinect, men fant fort ut at jeg har for liten stue :(

så nå fungere bare ca 80% av kinecten.

ganske kjipt at man må være såpass langt unna for å bruke den 100%

kan ikke drive å flytte sofaen hver gang jeg skal spille kinectimals

Lenke til kommentar

Hvis man plasserer sensoren oppå tvèn, da behøver man ikke så veldig stor plass som man egentlig skal ha. den krever at du står lenger unna om den står under tvèn.

Forresten, noen som vet når det festet som er til å sette bakpå flatskjermen kommer, den som gjør at sensoren kan stå oppå tvèn.. Med et feste som er skrudd bak på tvèn?Evt hvor kan dette kjøpes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...