Wutwut Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Gleder meg så sykt til å prøve ut Kinect, hører jo mye bra om det nå. Men vet ikke helt når jeg får skaffet det ... :/ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjenner ingen her inne som har Kinect. Noen som gidder å legge til Kn0tM4an og teste ut videochat? Selv om det sikkert blir ekstremt kleint Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som har hørt noe om gamle Vision-kamera spill som f.eks. Uno, eller Burnout, eller EA sport-spillene har blitt, eller blir patchet til å virke med kameraet i Kinect? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Forresten: Hvor gamle er dere? Bare lurer litt, også for å se HVEM som har lyst på Kinect, og litt sånn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 15.5 Men så er ikke jeg han fyren som spiller Cod hele tia og bare går rundt og snakker om spill. Langt ifra. Er ikke engang så glad i cod. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er 23år. Kjøpte kinect igår, kjempe fornøyd.. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er *kremt* 31 år og har veldig lyst på Kinect. Mest for min egen del, men også for ungene Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er bedre å kjøpe Kinect enn å kjøpe Wii. Billigere er det og (så lenge du har 360 fra før)! Så ser ikke på det som noen dum investering. Blir vel også MYE bedre og mer spill å velge mellom i fremtiden! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg kommer nok snarlig til å kjøpe Wii, da jeg tidligere var en Mario og Zelda fan =D Lenke til kommentar
Vuzer Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fikk nettop pakkemelding fra Elkjøp om at det var kommet =D Så i dag blir det full testing , passer fiiiint med fri helg og !! =D Jeg er foresten 19. Vuzer @ xbl. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) noen som kan bekrefte om demoene av joyride, shape ut og dance central ligger på kinect adventures eller om det kun er for US version? finner ikke disse selv....kanskje det blir unlocked en eller annen gang? skal iallfall ligge nederst til venstre der det står "start" Endret 12. november 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det ligger hvertfall demo av joyride ute Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 30 her, og Kinect ligger på Posten og venter på meg. Må bare bli ferdig på jobb først Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er Kinect bra? Hørt at den "lagger" litt, altså at bevegelsene henger etter litt. Gjør de det? Noen inspill? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er Kinect bra? Hørt at den "lagger" litt, altså at bevegelsene henger etter litt. Gjør de det? Noen inspill? Har ikke merket noe til den. Synes faktisk Kinect reagerer og gjør det jeg vil. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er litt "etterslep" på Kinect i forhold til motioncontroller selvfølgelig. Move er mest presis. Men med Kinect så brukes både armer og ben, og du slipper å forholde deg til noen kontroller. Det er heller ikke like presis som Move, men det forventer vel ingen? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 I morgen blir det og teste ut Kinect Gleder meg (Skal prøve hos noen jeg kjenner, har ikke fått det ennå ) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er litt "etterslep" på Kinect i forhold til motioncontroller selvfølgelig. Move er mest presis. Men med Kinect så brukes både armer og ben, og du slipper å forholde deg til noen kontroller. Det er heller ikke like presis som Move, men det forventer vel ingen? Stemmer nok det. Det jeg har hørt er at det softwaren som gjør at Kinect ikke er 100 %, men ved senere tid så kan det hende spill og Kinect programvaren blir såpass bra og nøyaktig. Er jo forsovet spennende det som foregår rundt Kinect i disse dager! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Prøv Dance Central. Null lag. Stop whining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå