Gå til innhold

Kinect - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Da er det i så fall rart at Sony velger å inkludere Move i titler som SOCOM, Killzone 3 blant annet. No More Heroes: Heroes' Paradise kommer jo også til Move, og Sorcery som ble vist på E3 så ikke ut til å være så verst det heller.

 

Ingen tvil om at Move primært er tiltenkt det samme markedet som Wii har tatt, men det utelukker ikke at det kan komme gode hardcore titler til Move likevel. Sony pleier jo å satse på alle mulige slags gamere og har stor variasjon i markedet sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det i så fall rart at Sony velger å inkludere Move i titler som SOCOM, Killzone 3 blant annet. No More Heroes: Heroes' Paradise kommer jo også til Move, og Sorcery som ble vist på E3 så ikke ut til å være så verst det heller.

 

Ingen tvil om at Move primært er tiltenkt det samme markedet som Wii har tatt, men det utelukker ikke at det kan komme gode hardcore titler til Move likevel. Sony pleier jo å satse på alle mulige slags gamere og har stor variasjon i markedet sitt.

 

Synes alle har blitt flinkere til å spre satsingen på hardcore/casual.

Sony var flink med engang, debuterte Move med kommende Socom, og deretter haugevis med andre spill, som Under Siege, Ruse, osv. i lag med mere casual titler som Sports Champions, Singstar Dance o.l.

Det siste året har tom. Nintendo blitt flinkere.

Var lenge utrolig skuffet over Microsoft, spessielt etter E3, men de kom seg litt på Tokyo Game Show, hvor de fortalte om Panzer Dragoon planer o.l. :) Nå vil vi bare se gameplay. :)

 

Så uansett om du er hardcore eller ikke, så tipper jeg det blir mulig å finne noen titler for deg og motion-devicene dine, selv om det sikkert er en stund før MS kommer med hardcore-spill. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Spilt Kinect i et par timer nå. Og fy og det er morsomt !: D

Har bare prøvd Kinect Adventures, men jeg digger det spillet allerede. Greit nok at jeg ikke kan sitte med det i flere timer i strekk, men det er ganske artig å game et par timen omgangen! Prøvde å spille to stk og, det var også jævla morsomt. Tror jeg ikke har hatt det så morsomt når jeg har spilt før.

Og du får ihvertfall beveget på deg når du bruker Kinect!

Lenke til kommentar

Har kinect på låft stua. Så har ikke problem med rom. Men kunne ikke ha den på rommet mitt. Men det var dog bare 1,7 m med skråtak!

Så regn med 3 meter ca, men for meg er ikke det noe problem

 

Har kjøpt Kinect sports, og fy det er seriøst drit artig!

ER så utrolig mye spill, så er mye morro der og!

Lenke til kommentar

Nei du må ikke ha live, du trenger bare internett til system oppdateringer, du kan ha offline profil.

 

Jeg skiftet local to usa forresten og da funke speech greiene veldig bra, selv med petter solberg engelsk.

 

Men med en gang jeg går inn på live, funker det ikke noe mer, litt synd at de ikke har aktivert det, jeg kan jo engelsk.

 

Men Men, spilt i et par timer nå, digger det, er faktisk ganske god trening og, jeg er ok trent, men du merker det faktisk i kroppen, og det tror jeg alle kan ha godt av fra tid til annen :)

 

Move har støvet bort etter jeg ble ferdig med sports champions, move virket for meg en som en ren wii klone, dette er noe nytt og spennende :)

Lenke til kommentar

Kopierer innlegget mitt fra innlegg.no:

 

Må si jeg er fornøyd. Ser stort potensialet, som ikke blir helt utnytta i Kinect Adventures, spillet som fulgte med da jeg kjøpte den. Men også det er gøy. Særlig hvis noen kamerater stikker innom, kan jeg se for meg mye moro med det. Som vors-aktivitet er det jo ypperlig.

 

Sensoren fungerte godt (nok) etter min mening, og jeg var i utgangspunktet litt skeptisk. Den er littegrann treig til å registrere bevegelsene, men det påvirka ikke spillopplevelsen i nærheten av så mye som jeg frykta.

Ja, det krever litt plass, men de aller, aller fleste vil finne en løsning på det, uten å måtte flytte til et større hus. Forresten kan jeg fint ligge i senga og bla rundt i menyene, det er ikke noe problem.

 

Da jeg først starta opp Kinect var rullegardinene på rommet dratt ned (så ikke naboene skulle tro jeg var blitt gal), og det var forøvrig blitt mørkt ute. Det eneste lyset jeg hadde på var fra én enkel lampe, rett og slett fordi jeg ikke tenkte på at det kunne bli et mulig problem. Men det ble det ikke. Eller, det opplevde jeg ikke som et problem. Det kan jo bli morsomt å se om den fungerer enda bedre i fullt dagslys i morgen.

 

At mange gir den dårlige anmeldelser virker for meg litt rart. Det var heller ikke store følelser som flomma gjennom meg da jeg fikk bla gjennom menyene for første gang (med hånda i løse lufta). Det føltes ikke så spesielt, som om det var slik man burde kunne forvente at det skal være. Det føltes naturlig, og det sank inn litt seinere, at det var vel akkurat det som var hensikten.

 

 

Forresten vil jeg legge til noe til de som sier at "dette er ikke for hardcore-gamere". Nei, hvis du BARE spiller MW2/Black Ops, så er det jo ikke for deg. Selv vil jeg nå kalle meg for en "hardcore-gamer" (selv om jeg ler litt av uttrykket), men det er ikke dermed sagt at jeg ikke har det moro med Kinect. Variasjon er moro, og jeg tror de fleste hardcore-gamere har godt av å komme seg opp av sofaen litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...