fkm Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Hvem har ikke personlig hygiene? Jeg dusjer 1-2 ganger daglig (avhengig av aktivitet) og skifter undertøy 1-2 ganger daglig, og tørr å påstå at jeg ikke har sterk svettelukt. Likevel lukter det jo litt drit av buksene. Alle jeg kjenner vasker buksene sine like ofte som jeg. Alt annet er bare ekkelt. Verden strenger ikke flere griser. Shame on you! Er det faen meg mulig? Hvis buksene dine lukter så jævlig er det deg det er noe galt med. Jeg vasket nettopp et par med jeans som ikke har vært vasket siden jeg kjøpte dem før sommeren en gang. De luktet ikke i det hele tatt. Konklusjon: Du lukter vondere enn normale mennesker. 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Men uavhengig av dette, er det noen andre som har noen tips til greie bukser? Av de i linken til outletet har jeg hørt at 7 for all mankind skal være gode jeans til prisen. Og Levi's er jo greit med tanke på at du fort kan få et par for en veldig billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå