ATWindsor Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg skal til USA ganske snart og skal innom et factory outlet og kjøpe meg noen bukser. Prøver å liste opp stilen min: Har vel en typisk litt kjedelig laidback stil, litt sånn jack and jones-type kan man kanskje si. Jeg er ikke så glad i trange jeans, og veldig lyse/syrevaskede jeans, jeg liker litt losse fit, men ikke på saggenivå. I prinippet liker jeg også bootcut, men det har vært lite av det å få tak i det siste. Jeg beholder gjerne jeans til de går i stykker (noe som tar overraskende kort tid), og vil derfor gjerne unngå noe som ser helt crazy ut om kort tid. Jeg er høy (1.91), og relativt tung (omtrent 95 kg). Noen som har noen tips? Regner med amerikanske merker er det billigste. Her er en liste over butikkene på senteret jeg planlegger å besøke: http://www.premiumoutlets.com/outlets/store_listing.asp?id=20 AtW Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Det er kun to produsenter av olabukser det er verdt å bruke penger på. Wrangler og Levi´s. Alle andre bare hermer. 1 Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Det er kun to produsenter av olabukser det er verdt å bruke penger på. Wrangler og Levi´s. Alle andre bare hermer. Ser at PRL Har butikk på senteret, de lager pene jeans, som tydeligvis har veldig god passform og kvalitet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg beholder gjerne jeans til de går i stykker (noe som tar overraskende kort tid), og vil derfor gjerne unngå noe som ser helt crazy ut om kort tid. Må bare spørre deg om hvordan du vasker buksene dine? Men er kanskje ikke så rart om de er fra Jack and Jones da, at de blir ødelagt. Mulig du kan finne noe hos Banana Republic, Diesel, Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Giorgio Armani eller hos Calvin Klein. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Det er kun to produsenter av olabukser det er verdt å bruke penger på. Wrangler og Levi´s. Alle andre bare hermer. Det er mulig, men det er ikke så viktig for meg å ha et merke som er i forkant, eller ikke hermer, jeg vil ha en fin god bukse. (dvs, flere fine gode bukser) AtW Jeg beholder gjerne jeans til de går i stykker (noe som tar overraskende kort tid), og vil derfor gjerne unngå noe som ser helt crazy ut om kort tid. Må bare spørre deg om hvordan du vasker buksene dine? Men er kanskje ikke så rart om de er fra Jack and Jones da, at de blir ødelagt. Mulig du kan finne noe hos Banana Republic, Diesel, Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Giorgio Armani eller hos Calvin Klein. Vasker de gjerne på lettstelt 30 eller 40, tror ikke vaskinga er problemet, de får ofte en rift/sprekk i skrittet etter en tids bruk. S>ynes ikke dyrere bukser har holdt noe nevneverdig lengre enn billigere i så måte. AtW Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Hvor ofte vasker du buksene dine? Kan virke som du vasker dem for mye. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Hvor ofte vasker du buksene dine? Kan virke som du vasker dem for mye. Pleier vel kanskje å bruke de 4-5 dager før jeg vasker de til vanlig. AtW Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Vasker de kun om de er synlig møkkete jeg. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Vasker de kun om de er synlig møkkete jeg. Samme, vasker de kun om jeg merker noe lukt eller ser skitt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Vasker de kun om de er synlig møkkete jeg. Samme, vasker de kun om jeg merker noe lukt eller ser skitt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Det kan jeg ikke si meg enig i. Olabukser er laget av helt naturlig bomull, og i tillegg er det svært solid, så det er ikke noe galt i å vaske det. Jeg bruker mine omtrent i en uke før jeg vasker dem. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Det kan jeg ikke si meg enig i. Olabukser er laget av helt naturlig bomull, og i tillegg er det svært solid, så det er ikke noe galt i å vaske det. Jeg bruker mine omtrent i en uke før jeg vasker dem. Stønn... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Lol, du kan hvertfall bruke dem et par måneders tid. MINST. Jeans skal helst ikke vaskes. Det kan jeg ikke si meg enig i. Olabukser er laget av helt naturlig bomull, og i tillegg er det svært solid, så det er ikke noe galt i å vaske det. Jeg bruker mine omtrent i en uke før jeg vasker dem. Det har vel heller noe med hvordan utseendet på buksen blir om man vasker den ofte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Du sliter ned stoffet, det er jo ingen hemmelighet. Det verste er når folk vasker jeans med tøymykner en gang i uken *grøss*. Endret 14. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Aldri hørt så mye pisspreik på lenge. Tror de fleste her får klærne vaska av morra si jeg. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Nei, vasker klærne mine selv. Skjønner ikke hva du mener med pisspreik? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Aldri hørt så mye pisspreik på lenge. Tror de fleste her får klærne vaska av morra si jeg. Det er interessant at du aldri klarer å innse at du tar feil, selv når ALLE andre motsier deg. Det er rart at du enda ikke skjønner at det er folk på forumet her som vet betydelig mer om klær enn deg. Du blir tross alt motbevist omtrent hver eneste gang du kommer med de idiotiske påstandene dine. Man skulle tro du hadde lært deg til å i det minste moderere deg litt, men nei da, du er like bastant, gang etter gang. Du som mener at Levi's er så bra, les hva en ansatt i Levi's sier om hvor ofte man skal vaske buksene sine: How Often You Should Wash Jeans Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Denne vaskediskusjonen er egentlig ganske interessant, men det er neppe aktualt for meg å vaske et plagg som er inntil huden etter ett kvart eller halv års bruk. Mulig jeg er mel sølete enn andre også, men innen den tid så er jo biksene ganske møkkete på utsiden også. AtW Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Du vasker jo den selvfølgelig om du har fått en flekk, om du ikke får fjernet flekken. Og hvite bukser vaskes også gjerne oftere, men mørke bukser blir ikke så lett møkkete, om du ikke går i gjørme da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå